Δύο νεκροί σε τροχαίο στο Ρέθυμνο
- Αυξάνεται ο φόρος αίματος στην άσφαλτο ελλείψη σωστού Εθνικού δυκτίου
- Αναβάθμιση του ΒΟΑΚ εδώ και τώρα
2/9/10
του Βασίλη Κασιμάτη
Σήμερα τα ξημερώματα και περί ώρας 03.10 ώρα της, στο 62,7 χιλ. της Εθνικής Οδού Χανίων – Ρεθύμνου στο ύψος περίπου του Πλατανιά Ρεθύμνου και λίγο πριν το γήπεδο Μυσσιρίων, σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα.
Πιο συγκεκριμένα ένα Ι.Χ.Φ. αυτ/το, κινούμενο με κατεύθυνση από Χανιά προς Ρέθυμνο, το οποίο οδηγούσε ο 25χρονος Νίκος Περάκης κάτοικος Ρεθύμνου, προσέκρουσε σε προπορευμένο δίκυκλο μοτοποδήλατο, που οδηγούσε ένας 26χρονος Βούλγαρος υπήκοος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του Βούλγαρου δικυκλιστή.
Στη συνέχεια το ΙΧΦ αυτ/το ξέφυγε της πορείας του, προσέκρουσε σε χωμάτινο ανάχωμα, με αποτέλεσμα ο οδηγός του να εκτιναχθεί απ΄αυτό, ενώ το ΙΧΦ τυλίχθηκε στις φλόγες.
Ο 25χρονος Νίκος Περάκης, οδηγός του ΙΧΦ μεταφέρθηκε στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Ρεθύμνου, όπου αργότερα εξέπνευσε.
Προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ρεθύμνου.
Το θέμα που προκύπτει όμως είναι η ασφάλεια του πολίτη.
Το ερωτηματικό πλέον χιλιοειπωμένο:
Πόσους άλλους συνανθρώπους μας θα πρέπει να θρηνήσουμε έως ότου κάποια κυβέρνηση κατανοήσει ότι οι οικονομικοί πόροι της Κρήτης δεν θα πρέπει να καταλήγουν πάντα σε κορβανάδες που εξυπηρετούν αλλότρια συμφέροντα αλλά θα πρέπει να μένουν στο νησί προς πραγματική διαχείριση των δικών του πόρων;
Ο ΒΟΑΚ είναι σε άθλια κατάσταση! Η Κρήτη παρότι συνεισφέρει με μεγάλα νούμερα στο Α.Ε.Π. έχει το χειρότερο οδικό δίκτυο. Γιατί λοιπόν η Αθηνών – Κορίνθου, η Κορίνθου - Άργος, η Αθηνών – Θεσσαλονίκης, η Εγνατία και τόσες άλλες εθνικές αρτηρίες απορροφούν κάθε χρόνο τεράστια κονδύλια και η Κρήτη που προσφέρει τα μέγιστα είναι διαρκώς ο «φτωχός» συγγενής έχοντας έναν ΒΟΑΚ που δομήθηκε επί χούντας;
Προστατευτικές μπαριέρες, φωτισμός, νέος οδοτάπητας, σημάνσεις, είναι απλές, και με ελάχιστα έξοδα, άμεσες λύσεις που θα περιορίσουν κατά πολύ τα τροχαία.
Γιατί ούτε αυτά δεν γίνονται;
Μήπως τελικά θα πρέπει κινηθεί η διαδικασία ομαδικών μηνύσεων κατά της κρατικής ολιγωρίας;