Εντυπώσεις από το ΄Παρθενικό΄ του ΕΛΛΗ Τ
- Τι καταγράψαμε από το 1ο δρομολόγιο του πλοίου της Cretan Lines για τον Πειραιά
22/7/12
του Βασίλη Κασιμάτη
Μαζί με το συνεργείο του AgoraTV και την συνάδελφο από την εφημερίδα, καταγράψαμε τηλεοπτικά όλο το ταξίδι και τα events που είχε προγραμματίσει επί του πλοίου το Δ.Σ.
Εν αρχή ειν ο λόγος…
Η αναχώρηση κύλησε πολύ ομαλά.
Αξιοσημείωτο και να μην το αμελήσω, είναι η πορεία του πλοίου. Ένα πλοίο αγαπητοί αναγνώστες, χαρακτηρίζεται και κρίνεται από το αν κουνάει στο ταξίδι, αν τρίζει και ένα έχει υψηλά ή χαμηλά επίπεδα θορύβου από τις μηχανές.
Το ΕΛΛΗ χθες βράδυ ταξίδεψε με γεμάτο εξάρι (μποφόρ) και παρόλα αυτά ΔΕΝ κουνούσε ούτε στο ελάχιστο. Ταξίδευε λες και ήταν αγκυροβολημένο. Τριγμοί δεν υπάρχουν πουθενά και ο θόρυβος των μηχανών στο εσωτερικό του πλοίου ήταν μηδενικός.
Επίσης τριγμοί δεν υπήρχαν ούτε στα ανοιχτά καταστρώματα που συνήθως εκεί έχουν όλα τα πλοία τριγμούς, ακόμα και τα τελευταίου τύπου.
Το πλήρωμα ήταν άκρως επαγγελματικό και υποδέχτηκαν τους 270 πρώτους επιβάτες δίχως κανένα πρόβλημα στην ρεσεψιόν παρότι πρώτο ταξίδι. Το πλήρωμα ήταν φιλόξενο, ευγενικό, χαμογελαστό και εξυπηρετικότατο σε όλες τις παρεχόμενες υπηρεσίες, είτε μιλάμε για εστίαση, είτε για διαμονή ή αναψυχή.
Ακολούθως στα 4 μπαρ του πλοίου η φιλοξενία ήταν ? η κλασσική Κρητική και ειδικότερα, Ρεθυμνιώτικη.
Εκεί συναντήσαμε και τους 2 βουλευτές Ρεθύμνου τους κ.κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη και Ανδρέα Ξανθό όπου μαζί και μονιασμένοι μας παραχώρησαν συνέντευξη αποχαιρετώντας το ΕΛΛΗ για το πρώτο του δρομολόγιο. Παρατήρηση: Ουδείς άλλος από την τοπική αυτοδιοίκηση έκανε τον κόπο να εμφανιστεί!!
Ιδιαίτερη προσοχή μου προκάλεσε το μπαρ στο άνω deck το οποίο είναι και κλειστό και ανοιχτό.
Ο διάκοσμος που θύμισε γκλαμουράτο beach bar. Όμως γενικότερα, τα 4 εκατΟμ ευρώ που δαπάνησε πριν από 2 χρόνια ο προηγούμενος πλοιοκτήτης για την ανακαίνιση του ξενοδοχειακού εξοπλισμού του πλοίου είναι εμφανή σε όλα τα επίπεδα που κινούνται οι επιβάτες αφού το design είναι πολύ υψηλού επιπέδου.
Καμπίνες: Άψογες, ευρύχωρες, σύγχρονες, καθαρές. Δεν είχαν τηλεόραση ή μίνι bar αλλά από ότι ρώτησα είναι στην άμεσα σχέδια να τοποθετηθούν.
Εστιατόριο: Το φαγητό αν και καραβίσιο, ήταν πολύ εύγεστο. Οι μερίδες πλούσιες. Ενδεικτικά μια μερίδα μπριζόλα-πατάτες, μία μερίδα κοκκινιστό με ρύζι και ένα μπουκάλι νερό κόστισαν 14,50 ευρώ
Το βράδυ φιλοξενήθηκε επί του πλοίου και ταξίδεψε μαζί μας (τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα) μουσικοχορευτική ομάδα του Ομίλου Βρακοφόρων Ρεθύμνου όπου έδωσαν το δικό τους ξεχωριστό στίγμα και συγκέντρωσαν τους επιβάτες στο άνω κατάστρωμα.
Επειδή είχα την τύχη να βρίσκομαι προσκεκλημένος του πλοιάρχου στην γέφυρα, τόσο στον απόπλου από Ρέθυμνο, όσο και στον κατάπλου στον Πειραιά τα ξημερώματα, ένα έχω να πω. Ο Καπτα-Γιώργης δεν παίζεται. Προέρχομαι από ναυτική οικογένεια, είμαι γιος Αρχιπλοιάρχου του Ε.Ν. και κατέχω κυβερνητικό πτυχίο αρκετές δεκαετίες. Έχω λοιπόν την κρίση να κρίνω τον πλοίαρχο του ΕΛΛΗ και μπορώ να πω ότι η γέφυρα του ΕΛΛΗ είναι σε πάρα πολύ ικανά χέρια. Οι μανούβρες του ήταν λες και έβλεπα τον Yianni στο συνθεζάϊζερ να δίνει κονσέρτο στο London Music Hall.
Σε αυτό το σημείο να αναφέρω ότι χθες βράδυ το ΕΛΛΗ αναχώρησε με από το λιμάνι του Ρεθύμνου με ΄ραβέρσα΄(όπισθεν). Αυτό το έκανε ο πλοίαρχος για να αποδείξει την ικανότητες του πλοίου, καθόσον το να βγει πλοίο από την μπούκα του λιμανιού με ραβέρσα, θέλει ιδιαίτερη μαεστρία, τόσο από τον captain, όσο και από το πλήρωμα, ενώ τα εύσημα λαμβάνει και το Πλοίο ΕΛΛΗ με τις ανακαινισμένες μηχανές του.
Μελανά σημεία για να τα λέμε όλα, ήταν
- α) η μαυρίλα που έβγαζαν τα φουγάρα στο πίσω μέρος του άνω καταστρώματος. Όμως από ότι μας είπε ο πλοίαρχος κ. Γιώργης Αρβανίτης, προήλθε από το γεγονός ότι οι μηχανές είχαν αρκετό καιρό να δουλέψουν και
- β) το ελλιπές κατάστημα (μινι μάρκετ) του πλοίου. Απουσίαζαν βασικά πράγματα. Όμως και εκεί πληροφορηθήκαμε ότι θα εξοπλιστεί πλήρως στα προσεχή δρομολόγια
Σε γενικές γραμμές και για να μην το κουράζω άλλο, η εμπειρία από αποκομίσαμε από το ταξίδι ήταν άριστη. Το ΕΛΛΗ βαθμολογείτε από εμάς με ένα πάρα πολύ καλό βαθμό. Δεν του βάζουμε 10 με τόνο καθόσον δεν είναι και το Queen Mary 2, αλλά η καρδιά μας του βάζει σίγουρα 10 με τόνο.
Προσωπικά και πλην του πλοιάρχου, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τον αρχικαμαρώτο κ. Μάρκο Κλάδο, η φιλοξενία του οποίου ήταν υποδειγματική, όχι μόνο σε εμάς τους δημοσιογράφους αλλά και σε όλους τους επιβάτες.
Ένα ξεχωριστό μπράβο, ανήκει όμως και σε όλο το πλήρωμα, αφού παρότι ήταν το πρώτο ταξίδι, δεν παρουσίασε όμως κανένα πρόβλημα και πουθενά και όλα χειριζόντουσαν από τους 70 περίπου άνδρες και γυναίκες του πληρώματος λες και ταξίδευαν μαζί σαν καλοκουρδισμένη ομάδα για πολλά χρόνια!
Εύγε στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας και τον πρόεδρο κ. Γιάννη Νικολούδη για την επιλογή του ΕΛΛΗ για το Ρέθυμνο (μας τιμά εμάς τους Ρεθυμνιώτες το εν λόγω πλοίο), καλά ταξίδια και η προτίμηση του ΕΛΛΗ θαναι από εμάς πάντα σε πρώτη ζήτηση.