Εταιρίες δημοσκοπήσεων και Νέα Δημοκρατία … οι μεγάλοι χαμένοι των Ευρωεκλογών.
Εκτός από την ήττα της Νέας Δημοκρατίας, μεγάλος χαμένος επίσης των Ευρωεκλογών ήταν και οι εταιρίες Δημοσκοπήσεων.
Από τη μια οι αλλεπάλληλες μετρήσεις της ΜETRON ANALYSIS, της MRB κλπ που έδειχναν εδώ και 1 μήνα την “ψαλίδα” στο 3,1% και από την άλλη τα Exit Poll της MRB πανελλαδικά να δείχνουν τη διαφορά μεταξύ των δύο πρώτων κομμάτων στο 7% περίπου!
Τελικώς… “άνθρακας ο θησαυρός“! Τίποτα από τα ανωτέρω δεν επαληθεύτηκε. Το αποτέλεσμα της ψαλίδας στο 4,4 και όλα τα άλλα, “φούσκες”.
Αξιον απορίαν το τι έκαναν όλοι αυτοί οι δεκάδες των
του Βασίλη
Κασιμάτη τηλεφωνητών της MRB που βλέπαμε στις τηλεοράσεις μας. Ομοίως άξιον απορίας και για τις εκατοντάδες των ερευνητών έξω από τα εκλογικά κέντρα στις 13 περιφέρειες της χώρας.
Αυτό όμως που σίγουρα είναι άξιον απορίας σχετίζεται με τις αμοιβές αυτών των εταιριών. Πως αμείβονται και ποιος τελικά πληρώνει τη νύφη?
Διότι εγώ προσωπικά το ξέρω λίγο διαφορετικά. Δουλεύω… αμείβομαι!
Δεν δούλεψα – απέτυχα … δε παίρνω δεκάρα!!
Όταν λοιπόν αποδεδειγμένα αυτές οι εταιρίες δημοσκοπήσεων απέτυχαν παταγωδώς στη δουλειά τους γιατί τελικά και πως πληρώνονται?
Δουλειές στο ποδάρι και δήθεν έρευνες από ανεκπαίδευτο προσωπικό και χωρίς τη παρουσία ή το κύρος κάποιων επιστημόνων ή κάποιου πανεπιστημίου.
Καταγγελίες βλέπουν το φως και σχετίζονται με της δημοσκοπήσεις αυτές και το ότι τις έρευνες διεξάγουν άνθρωποι στο δρόμο ή στα τηλεφωνικά κέντρα όντας εποχιακοί υπάλληλοι οι οποίοι ουδεμία σχέση έχουν με το αντικείμενο.
Ακόμα και “ερευνητές” χωρίς απολυτήριο γυμνασίου επιστρατεύονται για να “στελεχώσουν” τις κατά τα άλλα ερευνητικές ομάδες! Για το τελευταίο έχουμε επώνυμα στοιχεία στο αρχείο μας.
Πληθαίνουν πλέον οι καταγγελίες οι οποίες αποκτούν πλέον τη μορφή χιονοστιβάδας και αφορούν και τις μετρήσεις τηλεθέασης οι οποίες δυστυχώς επηρεάζουν και σε μεγάλο βαθμό τους τηλεθεατές.
Γνωστή εταιρία τηλεοπτικών μετρήσεων δίνει αποτελέσματα τηλεθέασης χωρίς να υπάρχει ουσιαστικό αντίκρισμα. Αυτός είναι και ο λόγος που κάθε φορά ο κάθε τηλεοπτικός σταθμός δίνει διαφορετικές μετρήσεις στη δημοσιότητα μέσω του ιδίου τους καναλιού, υποστηρίζοντας ότι το δικό τους μέσο είναι πρώτο σύμφωνα με αυτές τις δήθεν μετρήσεις.
Με άλλα λόγια η γνωστή αυτή εταιρία διεξάγει τις έρευνες με ανυπόστατα στοιχεία.
Φθάνει να σας πούμε ότι σύμφωνα με έγκυρες πηγές η γνωστή αυτή εταιρία μετρήσεων τηλεθέασης στο Ρέθυμνο έχει εγκαταστήσει μόλις 16 μηχανάκια μέτρησης τα οποία σημειωτέων δεν είναι απαραίτητος και πάντα στη πρίζα.
Βλέπετε η συμφωνία που συνάπτουν με τον τηλεθεατή/συνεργάτη τους βασίζεται στην καλή του πίστη και το σημαντικότερο δεν προσφέρουν έστω και το ελάχιστο οικονομικό κίνητρο για να αξιώσουν την κατ ουσία συνεργασία τους.
Αυτό όμως αποδεικνύεται και με ένα άλλο και “μπακαλίστικο” τρόπο”.
Αναρωτηθείτε πόσοι από τους φίλους ή συγγενείς σας διαθέτουν τέτοιο μηχανάκι μέτρησης. Μήπως … κανείς?
Εμείς πάντως κάναμε τη δική μας έρευνα στο διαδίκτυο. Ρωτήσαμε σε ηλεκτρονικό εντευκτήριο με 3,500 μέλη για το ποιός γνωρίζει κάποιο φίλο του ή συγγενή του που να έχει τέτοιο μηχανάκι και δυστυχώς δεν βρέθηκε ούτε ένας να μας απαντήσει θετικά!
Εμείς πιστεύουμε ότι πρέπει να θεσμοθετηθεί εκ νέου ένα νέο νομικό πλαίσιο ούτως ώστε να αποτελεί ποινικά κολάσιμο αδίκημα αυτή η μορφή προπαγάνδας που σκοπό της είναι ο εμπορικός ή πολιτικός προσηλυτισμός.
Κλείνοντας να προσθέσουμε ότι αρμόδιοι να διεξάγουν έρευνας αγοράς, γκάλοπ, δημοσκοπήσεις πολιτικού ή άλλου χαρακτήρα, είναι μόνο ειδικοί επιστήμονες και προέρχονται από το πανεπιστημιακό χώρο και από τα τμήματα Πολιτικών Επιστημών, στατιστικής ανάλυσης και οικονομικών. Οι ερευνητές δε, που χρησιμοποιούν πρέπει να είναι φοιτητές από τα ίδια τους τα τμήματα.
Όλα τα άλλα είναι … φύκια για μεταξωτές κορδέλες!
Με τσι γειές μας…