
- Εντελώς διαφορετικά ποσοστά παρουσιάζουν τα γκάλοπ των δημοσκοπικών εταιριών για λογαριασμό των ΜΜΕ, με αυτών που γίνονται στο διαδίκτυο
- Νέα δεδομένα στην ενημέρωση του κοινού
16/4/12
του Βασίλη
Κασιμάτη Είναι πλέον γεγονός καθόσον οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, ότι οι δημοσκοπικές εταιρίες, τα δείγματα των οποίων κατά μέσο όρο κυμαίνονται στους 1500 ερωτηθέντες, παρουσιάζουν ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο, από τα γκάλοπ που γίνονται κατά κόρον και καθημερινά στο ιντερνετ.
Οι δημοσκοπήσεις, όπως έχουμε αναλύσει πολλές φορές, είναι ένα από τα ισχυρά όπλα της προπαγανδιστικής βιομηχανίας του καθεστώτος, η «επιστήμη» της απόκρυψης και αλλοίωσης της πραγματικότητας, αλλά και της χειραγώγησης των εκλογέων.
ΜΜΕ
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του μέσου όρου των ΜΜΕ, η ΝΔ προηγείται με τον ΠΑΣΟΚ στην 2η θέση. Από κει και ύστερα στις υπόλοιπες 5 θέσεις εναλλάσσονται οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, η Δημοκρατική Αριστερά και η Χρυσή Αυγή.
ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Στον κόσμο όμως του διαδικτύου τα πράγματα παρουσιάζουν μια διαφορετικότητα, αφού εκεί οι ερωτηθέντες ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες και όχι σε δείγματα 1500 ατόμων περίπου, όπως των δημοσκοπικών εταιριών. Ερευνώντας τον διαδικτυακό χώρο σε όσα σχετίζονται με τα γκάλοπ, τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
Η ΝΔ με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, βρίσκονται μια ο ένας μπροστά - μια ο άλλος! Από πίσω, την τρίτη θέση δείχνει να κατέχει η Χρυσή Αυγή. Σταθερά σχεδόν, στην 4η θέση και στο 10% συναντούμε το ΠΑΣΟΚ και ακολουθούν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ και Δημοκρατική Αριστερά με την σειρά που αναφέρονται.
Πληροφόρηση και παραπληροφόρηση
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από την εν λόγω διαφοροποίηση έγκειται, αφενός στο κατά πόσον οι δημοσκοπικές εταιρίες παρουσιάζουν αληθινά δείγματα και αφετέρου στο κατά πόσον τα ηλεκτρονικά γκάλοπ θεωρούνται αξιόπιστα.
Με μια πρώτη έρευνα, την οποία δύναται να κάνει ο οποιοσδήποτε στο περιβάλλον του, προκύπτει ότι είναι σταθερή πλέον η γνώμη του κοινού όσων αφορά τις δημοσκοπικές εταιρίες και το τι συμφέροντα εξυπηρετούν, αφού οι δημοσκοπικές τους υπηρεσίες αμείβονται κυρίαρχα από εφημερίδες, όπου ανάλογα με το τι κομματική απόχρωση έχουν … παρουσιάζουν και διαφοροποιημένα αποτελέσματα με κοινή συνισταμένη την φίλα προσκείμενη τάση τους στα 2 κόμματα της εξουσίας των τελευταίων 40 ετών, αφού από εκεί αποδεδειγμένα συντηρούντο οικονομικά!
Γλώσσα τους … οι δημοσκοπήσεις. Είναι όμως μια γλώσσα που αποτελεί μέρος μιας γενικής τεχνικής φενακισμού, η οποία συνίσταται στη μεγαλύτερη δυνατή σχηματοποίηση της κοινωνικής αταξίας και πολυχρωμίας. Αυτή η γλώσσα δεν είναι ποτέ «αθώα»!
Στον αντίποδα, η κοινή γνώμη δείχνει να εμπιστεύεται περισσότερο τα ηλεκτρονικά γκάλοπ. Καθίσταται δεδομένο ότι τα τηλεοπτικά κανάλια παρουσιάζουν/φιλοξενούν σχεδόν κατά αποκλειστικότητα τα 2 πρώην μεγάλα κόμματα και απαξιώνουν τις θέσεις των υπολοίπων. Αυτό έχει πλέον γίνει αντιληπτό στους τηλεθεατές οι οποίοι όσοι έχουν την οξυδέρκεια να καταλάβουν το στημένο παιγνίδι, τότε κατανοούν και την παγίδα. Πως είναι όμως δυνατόν να εμπιστευτεί ο Ελληνικός λαός την τύχη του στην τηλεοπτική αντίληψη, αφού η οξυδέρκεια τηλεθεατών ουδέποτε ήταν και το ατού αυτής της χώρας; Πάντως και στα ηλεκτρονικά γκάλοπ υπάρχει δεδομένα υψηλό ποσοστό πλασματικότητας.
Άρα η δίνη της εκλογικής ρουφήχτρας καταλήγει σε ένα και μόνο αποτέλεσμα. Ότι τα πάντα γίνονται από τις εφημερίδες και τα μεγάλα ΜΜΕ για εντελώς επικοινωνιακούς λόγους με σαφείς σκοπούς χειραγωγίας και οι διαδικτυακοί χρήστες έχουν πιότερο τώρα παρά ποτέ, την ιερή υποχρέωση να ενημερώσουν και εκείνους που είτε αδυνατούν, είτε αρνούνται, να επισκέπτονται το ιντερνετ για πληροφορίες και ενημέρωση.
Η Ελλάδα κρέμεται στα χέρια του ορθολογιστικά ενημερωμένου πολίτη
Η Ελλάδα βουλιάζει και μόνο ο ορθά ενημερωμένος πολίτης, αυτός που ΔΕΝ θα πατήσει την μπανανόφλουδα, αυτός που ΔΕΝ θα υποκύψει στους ανυπόστατους εκβιασμούς των δανειστών μας και των δανειοληπτών από πολιτικής πλευράς, αυτός που ΔΕΝ θα πειστεί ότι δεν υπάρχει άλλη λύση από την εκχώρηση της Εθνικής μας κυριαρχίας, αυτός και μόνο αυτός … μπορεί να σώσει το Έθνος μας από την αφάνεια και τον διαμελισμό.
Ας συγκεντρωθούμε λοιπόν στις υφιστάμενες λύσεις, στις προτάσεις των κομμάτων, στην προσωπική μας συνείδηση και ας αγνοήσουμε παντελώς τις δημοσκοπικές εταιρίες οι οποίες στόχο έχουν να στρέψουν την κοινή γνώμη στις εκλογικές δεξαμενές των προσωπικών τους συνφερόντων.






