free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Ταλαιπωρία χιλιαδων στο Κρητικό επιβατηγό κοινό από άγνωστο φαρσέρ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 5 λεπτά

Ταλαιπωρία χιλιαδων στο Κρητικό επιβατηγό κοινό από άγνωστο φαρσέρ

  • Αρρώστια ή στοχευόμενη προβοκάτσια;

12/8/12


του Βασίλη
Κασιμάτη
Χθες βράδυ και λίγο πριν τον απόπλου του επιβατηγού/οχηματαγωγού «ΕΛΛΗ Τ», (21.00) που εκτελεί το δρομολόγια Ρέθυμνο – Πειραιάς – Ρέθυμνο, άγνωστος τηλεφώνησε για βόμβα στο πλοίο.

Άμεσα κινήθηκε το σχέδιο αντιμετώπισης και καταστολής ναυτικών κινδύνων «ΛΑΒΙΣ».
Ο πλοίαρχος κ. Γιώργος Αρβανίτης διέταξε την εκκένωση του πλοίου, ενώ το πλήρωμα ακολουθώντας τις οδηγίες
O πλοίαρχος του “?ΕΛΛΗ Τ”
κ. Γιώργος Αρβανίτης
του, αποβίβασε με ασφάλεια τον κόσμο στο λιμάνι, διατηρώντας τα οχήματα εντός του γκαράζ. Την ίδια ακριβώς ώρα ο ίδιος μάλλον άγνωστος ,τηλεφώνησε και για άλλη βόμβα στο πλοίο «ΕΛΥΡΟΣ» που αναχωρούσε από τα Χανιά με προορισμό τον Πειραιά. Νωρίτερα το πρωί, το ίδιο συνέβη και στο πλοίο «Ελευθέριος. Βενιζέλος»  που αναχώρησε από Πειραιά.
Λόγω της ταχύτητας της ανταπόκρισης του πλοιάρχου του ΕΛΛΗ Τ, το λιμεναρχείο και η αντιτρομοκρατική υπηρεσία έδωσαν προτεραιότητα στο Ρεθυμνιώτικο βαπόρι και έτσι όταν κινήθηκε η αντιτρομοκρατική υπηρεσία Χανίων, κατέφθασε  από τον γειτονικό νομό απ ευθείας στο Ρέθυμνο και δεν πήγε στην Σούδα λόγω προτεραιότητας της κλήσης.

Στην χθεσινή επιχείρηση «ΛΑΒΙΣ» συμμετείχαν:

  1. Κλιμάκιο με της αντιτρομοκρατικής με ειδικό σκύλο ανίχνευση εκρηκτικών,
  2. ειδικός  πυροτεχνουργός,
  3. πλωτό του λιμενικού,
  4. η πυροσβεστική υπηρεσία,
  5. το ΕΚΑΒ και
  6. πιστοποιημένος δύτης (ιδιώτης) του λιμενικού σώματος,

ως προβλέπονται σύμφωνα με το επιχειρησιακό πρόγραμμα του ΥΕΝ.

Μοναδική παρασπονδία στην επιχείρηση αποτέλεσε η μεγάλη καθυστέρηση του δύτη, ο οποίος βρισκόταν εκτός Ρεθύμνου.
Κατά τα άλλα η επιχείρηση είχε αίσιο τέλος και το πλοίο ΕΛΛΗ αναχώρησε στις 23.40 με δυόμιση περίπου ώρες καθυστέρηση.
η στιγμή που οι αξιωματικοί της Αντιτρομο-
κρατικής υπηρεσίας συγχαίρουν τον πλοίαρχο
του ΕΛΛΗ Τ. Στα αριστερά διακρίνεται ο
πρόεδρος της Cretan Lines κ. Γιάννης
Νικολούδης


Ο υπεύθυνος αξιωματικός της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας συνεχάρη τον πλοίαρχο του ΕΛΛΗ κ. Γιώργο Αρβανίτη και το πλήρωμα για την άψογη εκτέλεση και συνεργασία τους στο Σχέδιο «ΛΑΒΙΣ»,
που όπως ανέφερε ο ίδιος, ήταν από τις λίγες τόσο καλά ενορχηστρωμένες συνεργασίες πληρώματος πλοίου με το «ΛΑΒΙΣ».

Για την καθυστέρηση του δύτη και σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από το ρεπορτάζ, δεν ευθύνεται ούτε το λιμεναρχείο (ούτε το λιμενικό ταμείο όπως αναφέρθηκε στο λιμάνι χθες) , ούτε όμως και ο ίδιος ο δύτης, όπως συζητήθηκε, αλλά το γεγονός ότι το Ρέθυμνο δεν έχει «υπαξιωματικό δύτη» εντός των τάξεων του λιμεναρχείου, αλλά την δουλειά την εκτελούν ιδιώτες εθελοντικά και δίχως αμοιβή.

 Χθες βράδυ, ο δύτης
o ιδιώτης δύτης κ. Μχάλης Βασιλάκης
που ανέλαβε την κατάδυση στα ύφαλα του πλοίου ΕΛΛΗ Τ  ήταν ο κ. Μιχάλης Βασιλάκης, ο οποίος ανιδιοτελώς όπως πάντα, ανέλαβε να μ «ξελασπώσει» και πάλι το Ρέθυμνο που αναμφισβητήτως,  τον ευχαριστεί για μια ακόμα φορά.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα όποια αρχικά καταγγέλθηκαν για στοχευόμενη προβοκάτσια από τον ακτοπλοϊκό ανταγωνισμό εις βάρος του ΕΛΛΗ, ακολούθως απερρίφθησαν λόγω του γεγονότος ότι και το ΕΛΥΡΟΣ (από Χανιά) και το Ελ Βενιζέλος από Πειραιά, έπεσαν θύματα της ίδιας πρακτικής, είτε πρόκειται για αρρωστημένη φάρσα, είτε για οτιδήποτε άλλο. Ενδεικτικά το πλοίο «ΕΛΥΡΟΣ» της ΑΝΕΚ  αναχώρησε αργότερα από το ΕΛΛΗ Τ.
Τέλος καλό όλα καλά και το συμπέρασμα που βγήκε χθες βράδυ ήταν ότι το ΕΛΛΗ δεν είναι απλά ένα καλό πλοίο, αλλά έχει και ένα ultra επαγγελματικό πλήρωμα.

Ευκαιρίας δοθείσης, να σημειωθούν τα εξής σύμφωνα με τα όσα προέκυψαν από το χθεσινό επεισόδιο που στοίχισε την ταλαιπωρία σε χιλιάδες επιβάτες.

1)Ο νομός Ρεθύμνου και το οικείο λιμεναρχείο δεν έχουν έμμισθο λιμενικό δύτη με αποτέλεσμα τα όποια συμβάντα αντιμετώπισης και καταστολής πνιγμών, διασώσεων, ερευνών αγνοουμένων και τέλος ερευνών όπως ς η χθεσινή στο Ρέθυμνο να αντιμετωπίζονται από ιδιώτες δύτες που καλούνται κάθε φορά με κίνδυνο της ζωής τους να βγάζουν το φίδι από την τρύπα. Την κρατική «μαύρη» τρύπα. Αν επί παραδείγματι, δεν επρόκειτο για φάρσα αλλά για πραγματική απειλή βόμβας και την ώρα που ο ιδιώτης δύτης κ. Μιχάλης Βασιλάκης που διεξήγαγε την έρευνα στα ύφαλα του πλοίο ΕΛΛΗ και μέσα στο σκοτάδι, η βόμβα ανατιναζόταν,  τότε θα θρηνούσαμε ανθρώπινες απώλειες λόγω κρατικής και υπηρεσιακής ολιγωρίας σε θανάσιμο βαθμό. Αυτό σημαίνει ότι «προληπτική ιατρική» σε τούτο το κράτος δεν υφίσταται.

2) Ο νομός Ρεθύμνου και η οικεία Αστυνομική Διεύθυνση στερούνται από ειδικό σκύλο (K9) που ανιχνεύει εκκριτικές ύλες και ναρκωτικές ουσίες.

Οι 2 προαναφερόμενες ελλείψεις συνηγορούν στο ότι το Ρέθυμνο, ένας ολάκερος νομός αντιμετωπίζει τα συμβάντα με ιδιαίτερη καθυστέρηση με ότι αυτό συνάδει. Και οι γειτονικοί όμως νομοί επηρεάζονται από την εν λόγω κρατική ολιγωρία, αφού τα Χανιά που εδρεύει μεν η υπηρεσία ειδικών σκύλων Κ9, εξυπηρετήθηκαν ακολούθως του Ρεθύμνου και σε δεύτερο χρόνο, αφού στην υπηρεσία τους το Ρέθυμνο κάλεσε πρώτο σε βοήθεια!

3)Η  έλλειψη καντίνας στην μαρίνα του Ρεθύμνου. Οι επιβάτες που περίμεναν υπομονετικά, δεν είχαν κάτι να πιούν στις 2,5 ώρες που περίμεναν μέσα στην ζέστη. Ευτυχώς το λιμενικό ταμείο είχε προλάβει να τοποθετήσει το μεγάλο υπόστεγο και έτσι είχαν κάπου να καθίσουν, τουλάχιστον οι υπερήλικοι. Είναι λοιπόν ευθύνη του Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου, να δώσει σε ανάδοχο την άδεια να τοποθετηθεί άμεσα μια καντίνα που να προσφέρει τα απαραίτητα, αφού καθημερινά οι επισκέπτες και επιβάτες του πλοίου ΕΛΛΗ Τ αλλά και οι περιπατητές της μαρίνας Ρεθύμνου, δεν εξυπηρετούνται από αφέψημα και άλλα συναφή είδη όπως κατά παράδοση γίνεται σε όλα τα λιμάνια της χώρας!

Το σχέδιο «ΛΑΒΙΣ» του υπουργείου, χθες βράδυ αντιμετώπισε μεν επαρκώς το συμβάν σε Ρέθυμνο αλλά και Χανιά, αλλά με μεγάλη καθυστέρηση λόγω των ανωτέρω αναφερόμενων προβλημάτων. Αποτελεί ευθύνη της πολιτείας αλλά και της τοπικής αυτοδιοίκησης σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς, να επιταχύνουν τις διαδικασίες προς αποκατάσταση των προβλημάτων και άμεση εξυγίανση των.

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή