free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Τι τελικά συμβαίνει με την Ε.Π.Κ.Χ.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 4 λεπτά

Τι τελικά συμβαίνει με την Ε.Π.Κ.Χ.

  • Υπάρχει κώδικας δεοντολογίας στο Δ.Σ. της ένωσης
  • Ο ιδιοκτήτης της ΑΧΟΝ καταγγέλει ότι μεροληπτούν προς όφελος των ανταγωνιστών του

20/9/10

Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων απάντησε σχετικά με την σημερινή μας τοποθέτηση και σχετικό δημοσίευμα.
Η θέση της υπευθύνου κ. Σωτηροπούλου ουδόλως διαφωτίζει την ερώτηση μας και το γιατί η Ε.Π.Κ.Χ. “ξήλωσε” στο blog της το άρθρο μας.
Απαντήσαμε άμεσα στην κ. Σωτηροπούλου τα σχετικά.

Επειδή η ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ δίδει πάντα ισόνομη θέση στον λόγο και τον αντίλογο σεβόμενη την δεοντολογία που υπηρετούμε, και οι δύο επιστολές δημοσιεύονται αυτούσιες προς χρήσην του αναγνωστικού κοινού και βέβαια αυτά που προκύπτουν μέχρι στιγμής δεν είναι ενθαρρυντικά για το τρόπο δράσης και διαχείρισης των θεμάτων από την εν λόγω Ένωση
Τα σχόλια και οι κρίσεις δικές σας!
Ακολούθως τα κείμενα των επιστολών ξεκινώντας με χρονική σειρά από την Ε.Π.Κ.Χ.
   _______________________________________________________________
1)Απάντηση της Ε.Π.Κ.Χ. προς την ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Αγαπητοί Κύριοι,
Αναφορικά με την επιστολή σας θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ουδέποτε σβήσαμε επώνυμα σχόλια.
Για το θέμα του κέντρου ξένων γλωσσών λάβαμε σχόλια στην ιστοσελίδα τα οποία ήταν ΑΝΩΝΥΜΑ .
Τα σχόλια ήταν κακόβουλα και αφού ήταν και ανώνυμα τα αποσύραμε.Από τότε βάλαμε και moderation αλλά αυτό δεν εμποδίζει κάποιον επώνυμα πια να σχολιάζει θετικά ή αρνητικά.
Όσον αφορά  την ανάρτηση της δημοσίευσης σας στο blog  είχε αποφασίσει το ΔΣ  την ανάρτηση του, για λίγο προς ενημέρωση του κοινού και τίποτα άλλο παραπάνω.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ στον ορίζοντα της έχει μόνο προσφορά σε καταναλωτές και τοπικές επιχειρήσεις.
Σκοπός και στόχος της είναι η ανάπτυξη και η προώθηση της τοπικής οικονομίας και δεν εναντιώνεται σε καμία τοπική επιχειρηματικότητα.
Η πορεία της Προέδρου μας (κας.Μελάκης) είναι καταξιωμένη πανελλαδικά για την εθελοντική της προσφορά και δέχεται κάθε πολίτη για ενημέρωση συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ   λειτουργεί προς όφελος του καταναλωτή και των νόμιμων δικαιωμάτων του, γιατί απαρτίζεται από καταναλωτές,μερικοί από τους οποίους όπως και η υπογράφουσα αυτού του mail ,εθελοντικά συμμετέχουν και προσφέρουν έργο.
Λυπούμαστε για τυχόν παρερμηνείες θέσεων.
Να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο θέμα στο οποίο αναφέρεστε, ενημερώνετε εξ αρχής τόσο η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή όσο και όλες οι πιστοποιημένες , όπως και εμείς,Ενώσεις και Κέντρα Καταναλωτών Πανελλαδικά όπως και εκείνοι μας ενημερώνουν για δικές τους υποθέσεις.Υπάρχει ενιαία πολιτική και τακτική αντιμετώπισης θεμάτων και προβλημάτων καθότι ο σκοπός και ο στόχος είναι κοινός.Την προστασίας των καταναλωτών.
Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση.
Σωτηροπούλου Ευγενία
Διαχειρίστρια της ιστοσελίδας
Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων

   ______________________________________________________________
2)Απάντηση της ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ προς την Ε.Π.Κ.Χ.

Αγαπητή κ. Σωτηροπούλου,
Καταρχήν δράττω της ευκαιρίας να σας ευχαριστήσω για την αμεσότητα της απάντησή σας.
Το κείμενο της επιστολής σας είναι ξεκάθαρο σύμφωνα με τα όσα σχετίζονται με τις «θεσμικές» θέσεις και γραμμές της Ενώσεώς σας.
Αυτά άλλωστε είναι γνωστά στο ευρύ κοινό.
Στέκομαι όμως στο σημείο που αναφέρετε:
Όσον αφορά  την ανάρτηση της δημοσίευσης σας στο blog  είχε αποφασίσει το ΔΣ  την ανάρτηση του, για λίγο προς ενημέρωση του κοινού και τίποτα
άλλο παραπάνω
“.
Μα κ. Σωτηροπούλου, τι μπορεί να σημαίνει «είχε αποφασίσει το ΔΣ  την ανάρτηση του, για λίγο προς ενημέρωση του κοινού και τίποτα παραπάνω»;

Δηλαδή υπάρχει  χρονικό διάστημα ή πλαίσιο του Δ.Σ. σας που καθορίζει το χρόνο ενημέρωση του κοινού σας; Αυτό κ. Σωτηροπούλου είναι πέρα για πέρα αντιδεοντολογικό! Στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα επι παραδείγματι θα βρείτε όσα άρθρα έχουν δημοσιευτεί και ας είναι χρόνια πίσω. Ομοίως και σε όλα τα sites, blogs, forums, και news portals όπως το δικό μας.

Να πούμε λοιπόν τα πράγματα με το όνομά τους! Σήμερα όποιος καταναλωτής επισκεφθεί το ενημερωτικό σας blog θα λάβει πληροφόρηση μόνο σχετικά με την δική σας θέση, η οποία σπηλώνει την ΑΧΟΝ, ενώ δεν διαφαίνεται πουθενά η επίσημη και επώνυμη, όπως σεις ορθά χαρακτηρίσατε, πλευρά διαπιστευμένου μέσου ενημέρωσης, καθώς και του ιδίου του ιδιοκτήτη, κ. Παρασύρη, όπου από όσων διάβασα στη διάρκεια του ρεπορτάζ μας, δεν εμπεριείχε ουδέν υβριστικό σχόλιο.

Κατόπιν τούτου, θεωρώ κ. Σωτηροπούλου ότι η απάντησή σας δεν ανταποκρίνεται στα ερωτήματά μας. Δεν μας απαντήσατε το γιατί «ξηλώσατε» ή γιατί αναρτήσατε  μόνο για λίγο το δημοσίευμα το οποίο ήταν και άκρως διαφωτιστικό για το θέμα ΑΧΟΝ που πραγματευτήκατε και προσεγγίσατε και ενώ ήταν εγκωμιαστικό σχετικά με την παρέμβασή σας στην Εθνική Τράπεζα, ταυτόχρονα ήταν αθωωτικό για την ίδια την ΑΧΟΝ και τον κ. Παρασύρη

Κοντολογίς θα περιμένουμε να λάβουμε από εσάς ή την κ. Μελάκη, μια ξεκάθαρη απάντηση για την πρακτική που υιοθετήσατε.

Σας ευχαριστώ

Διατελώ μετά τιμής
Βασίλης Κασιμάτης
Εκδότης Διευθυντής Δημοσιογράφος
_____________________________________________________

 

 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή