free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

H αλήθεια για την ΑΝΕΝΔΥΚ και την Γαύδο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 3 λεπτά

H αλήθεια για την ΑΝΕΝΔΥΚ και την Γαύδο

  • Γιάννης Μπράος:  «Η ΑΝΕΝΔΥΚ έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον»

3/2/11

Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΑΝΕΝΔΥΚ, Γιάννης Μπραός, ανοίγει για πρώτη φορά τα «χαρτιά» του στη Νέα Τηλεόραση και μιλά για το φάκελο? «Γαύδος», σημειώνει τις διαχρονικές παραλείψεις στα λιμενικά έργα, αλλά και τις σκέψεις της εταιρίας για πώληση του «Σφακιά 1».

-Τελικά, κε πρόεδρε, θα δούμε καράβι για τη Γαύδο;
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, αλλά θέλω να δώσω αρχικά ορισμένες απαντήσεις σε κάποιους. Όσο και αν μας κατηγορούν, είμαστε μία εταιρία που δεν ήρθε από το πουθενά
Ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΑΝΕΝΔΥΚ
κ.Γιάννης Μπραός
.
Η ΑΝΕΝΔΥΚ έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον.
Εμάς, δεν μας διόρισε κανείς, μας έχουν εκλέξει οι μέτοχοι. Οσο γι? αυτό που με ρωτάτε, το Μάρτιο του 2008 είχαμε επισημάνει το πρόβλημα στη γενική μας συνέλευση. Από το 2003 είχε τεθεί ζήτημα, λόγω της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας του 1998, αλλά με τις κατάλληλες αλλαγές ανταπεξήλθαμε, μέχρι και την 1η Ιουλίου πέρυσι. Από εκεί και πέρα, λίγο ως πολύ, τα πάντα είναι γνωστά.

– Αναφορικά με την αγορά του «Σφακιά 1», ποιο ήταν το σκεπτικό;
Τον περασμένο Οκτώβριο μας προέκυψε η αγορά του πλοίου. Ψάχναμε για ένα καλό πλοίο, γιατί θεωρούσαμε ότι θα υπάρξουν και τα απαραίτητα έργα.
Το αντίθετο.
Φανταστείτε ότι μετρήσαμε μόνοι μας το βάθος των λιμανιών σε Σφακιά και Γαύδο, μόλις πήραμε τα στοιχεία του πλοίου, και ευτυχώς… προλάβαμε να μη μπει σε δρομολόγια, γιατί θα προσάραζε σε αβαθή. Μόλις τον Αύγουστο μας δόθηκαν τα στοιχεία του βυθού, που είναι από 3,20 μέχρι 4,80. Δεν πρόκειται λοιπόν, το ξεκαθαρίζω, να δρομολογηθεί στη γραμμή της Γαύδου το νέο πλοίο.

– Αρα, δεν έχουν γίνει τα απαραίτητα έργα στα λιμάνια;
Και ούτε πρόκειται να γίνουν. Σας το ξεκαθαρίζω αυτό. Παρά το ότι κοστίζουν το πολύ 500.000 ευρώ…  πολύ λιγότερο δηλαδή από τη μετασκευή των δύο πλοίων μας, του «Σαμαριά» και του «Δασκαλογιάννης». Κάνε όνειρα για τη γραμμή αυτή με το «Σφακιά 1», ακόμη και για εξυπηρέτηση με ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Αίγυπτο, αλλά μας προέκυψαν άλλα.


– Να έρθουμε στο ζήτημα της μετασκευής του «Σαμαριά»
;
Ότι πρόκειται να γίνει, σας το ξεκαθαρίζω, θα γίνει με βάση τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Προσπαθούμε βέβαια να δούμε τι θα κάνουμε με τις εξελίξεις με τον ελληνικό νηογνώμονα, καθώς του αφαιρέθηκε η άδεια. Θα δούμε.

– Οπότε είναι βέβαιη η μετασκευή;
Το μόνο σίγουρο είναι το θα επενδύσουμε αρκετά χρήματα, που μπορεί στο τέλος να αποδειχθεί ότι δόθηκαν άσκοπα.

-Τι εννοείτε;
Δεν αποκλείεται τις επόμενες ημέρες να δοθεί τελικά η εξαίρεση στα πλοία της γραμμής, αλλά μέχρι τότε, ήδη θα έχουν ξεκινήσει οι εργασίες μετασκευής … δώρον, άδωρον δηλαδή. Και όχι μόνο αυτό. Θα ακολουθήσει τον Οκτώβριο μετασκευή και του «Δασκαλογιάννης», γιατί δεν πρέπει να είναι μόνο το ένα καράβι στη γραμμή. Και βέβαια, μην ξεχνάμε ότι μόλις πέρυσι δώσαμε 400.000 ευρώ για εργασίες στο συγκεκριμένο πλοίο.

– Και με το «Σφακιά 1» τι θα γίνει;
Σας είπα ότι είχαμε άλλα όνειρα γι΄ αυτό το καράβι. Δε σας κρύβω όμως ότι με όλα όσα έχουμε δει και αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα, μας περνάει από το μυαλό ακόμη και η πώλησή του ή υπενοικίασή του. Πολλά συζητήθηκαν το τελευταίο διάστημα. Εμείς ξέρουμε τι κάνουμε? δυστυχώς άλλοι φαίνεται πως δεν ξέρουν…

του Παντελή Γιαίτση (Νέα Τηλεόραση)

 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή