Αέρας αισιοδοξίας στον Ρεθυμνιώτικο ναυτιλιακό συνεταιρισμό
- Νέα (εβδομαδιαία) παράταση Τζανετάτου στην Cretan Lines
- Τα χέρια ξανάδωσαν για ύστατη φορά, Cretan Lines & Edveavor Lines
9/11/12
του Βασίλη
ΚασιμάτηΌπως είχαμε ανακοινώσει και προ διημέρου, τελικά χθες 8/11 συναντήθηκε το προεδρείο της Cretan Lines με τον πλοιοκτήτη του ΕΛΛΗ Τ κ. Δημήτρη Τζανετάτο με στόχο την ύστατη προσπάθεια και από τι δύο πλευρές, μήπως βρεθεί μια λύση στην μοναδική λέξη που φιγουράρει σήμερα και που δεν είναι άλλη από την λέξη … ΑΔΙΕΞΟΔΟ!
Έπειτα από την χθεσινή συνάντηση, η εφημερίδα μας επικοινώνησε με τον κ. Δημήτρη Τζανετάτο, ο οποίος μας είπε τα εξής:
«Υποδέχθηκα το προεδρείο του Δ.Σ. της C.L., τους κ.κ. Νίκο Σιλιγάρδο, Γιώργο Δούσμανη και Μανώλη Περάκη μαζί με τους 3 νομικούς τους συμβούλους, τους δικηγόρους κ.κ. Μαρκιανό, Μάρκο Μαρινάκη & Μανώλη Εγγλέζο, με τους οποίους εκ νέου αντιμετωπίσαμε το ζήτημα της εξυγίανσης των μεταξύ μας σχέσεων.
Από το διάλογο προέκυψε η λύση του να δοθεί από πλευράς μου μια ακόμα εβδομάδα παράτασης στην Cretan Lines προκειμένου να επιστρέψει την ερχόμενη Παρασκευή 16/11 το Δ.Σ. του Ρεθυμνιώτικου συνεταιρισμού με συγκεκριμένη απόδειξη στα «χέρια» του που να μου αναφέρει ότι το πλήρωμα του ΕΛΛΗ Τ δεν αξιώνει το παραμικρό ευρώ πλέον, από το πλοίο.
Αυτή η παράταση, αποφασίσαμε να δοθεί από πλευράς μου αφού υπογραφεί σήμερα το μεσημέρι, συγκεκριμένο ιδιωτικό συμφωνητικό, όπου θα αναφέρεται ότι με την παρέλευση της προθεσμίας και αν δεν έχει λυθεί το «ζήτημα Πλήρωμα» από την Cretan Lines, τότε θα μου παραδώσουν οι ίδιοι «αυτοβούλως και οικειοθελώς» το βαπόρι μου.
Άλλωστε από χθες τα λιμεναρχείο Πειραιά, ανέβηκε χθες Πέμπτη, επί του πλοίου και ανέφερε σε όσους εκ των παρευρισκόμενου πληρώματος ήταν εκεί, ότι το ΕΛΛΗ Τ από χθες το πρωί τελεί υπό την Endeavor Lines. Αν λοιπόν σήμερα το προεδρείο της Cretan Lines υπογράψει το συμφωνητικό, τότε θα έχουν στην διάθεσή τους την νέα προθεσμία (έως 16/11) από την οποία διαφαίνεται και η «καλή μου διάθεση», αφού τελευταίως κατηγορήθηκα για αδιαλλαξία που σε καμία όμως περίπτωση δεν υφίστατο από μεριάς μου. Έκανα τον Μάρτιο μια καθαρά εμπορική συμφωνία με την Cretan Lines, δεν τηρήθηκαν οι όροι και ακολούθως προσπάθησα να προστατεύσω νόμιμα και δίχως τυμπανοκρουσίες, τα συμφέροντά μου».
Ακολούθως η εφημερίδα μας επικοινώνησε με τον Α΄Αντιπρόεδρο του συνεταιρισμού (Cretan Lines) κ. Γιώργο Δούσμανη, ο οποίος μας επιβεβαίωσε τα λεχθέντα του κ. Τζανετάτου και επιπροσθέτως σημείωσε:
«Όπως σας τα είπε ο κος Τζανετάτος, έτσι κι ακριβώς και έγιναν χθες στο Πειραιά. Σήμερα βρισκόμαστε πίσω στο Ρέθυμνο, όπου το μεσημέρι τα νομικά τμήματα και των 2 πλευρών θα ολοκληρώσουν το συμφωνητικό της εβδομαδιαίας παράτασης που αναφέρει ο κ. Τζανετάτος και το πιθανότερο, λίγο αργότερα και αφού θα έχουμε τελειώσει την Διοικητικό μας συμβούλιο, να το έχουμε υπογράψει και αποστείλει στην Endeavor Lines.»
Ερωτηθείς ο κος Δούσμανης για το πόσα ακριβώς χρήματα χρειάζεται άμεσα ο συνεταιρισμός έως τις 16/11 για να αποκομίσει το πολυπόθητο χαρτί από το πλήρωμα περί μη περαιτέρω οικονομικής αξίωσης για να το προσκομίσει ακολούθως στην Endeavor Lines, με σκοπό να συνεχίσει να υφίσταται η κείμενη συνεργασία, ο Α΄Αντιπρόεδρος ανέφερε το ποσό των 180.000 ευρώ.
«Αυτά τα χρήματα (180.000) τα έχουμε σχεδόν (!) εξασφαλίσει από ιδιώτες επιχειρηματίες του Ρεθύμνου, είτε με επιταγές είτε με άλλους τρόπους. Από εκεί και ύστερα ζητάμε και από το Ρεθυμνιώτικο κοινό να ενισχύσει τον συνεταιρισμό μας με επιπλέον αγορά συνεταιριστικών μερίδων, διότι ο χειμώνας που έρχεται … βαρύς (!!) και θα χρειαζόμαστε κεφάλαιο κίνησης με στόχο να «καβατζάρουμε» την «σκόπελο» της χειμωνιάτικης, τυχούσας απραξίας ή χαμηλής κίνησης εισιτηρίων.Αυτό μπορεί να μεταφράζεται και σε επιπλέον ένα εκατομμύριο ευρώ.
Είναι πάντως πολύ θετικό, ότι η επικοινωνία μας με τον πλοιοκτήτη αποκαταστάθηκε, βρίσκεται σε καλό επίπεδο και πλέον υπάρχει συγκεκριμένη συμφωνία έως την ερχόμενη Παρασκευή 16/11, όπου εκεί θα έχουν κριθεί και όλα. Εξαρτάται λοιπόν από τον Ρεθυμνιώτικο λαό και μόνο, να αποφασίσει αν θέλει «Καράβι στο Ρέθυμνο» με την Cretan Lines ή όχι. Εμείς αυτό που μπορούσαμε και έπρεπε να κάνουμε… το κάναμε»!
Προϋπόθεση βέβαια για να γίνουν πράξη αυτά που αναφέρει ανωτέρω ο κος Δούσμανης είναι, μέχρι το μεσημέρι σήμερα να έχει υπογραφεί εκατέρωθεν και των δύο πλευρών, το υφιστάμενο ιδιωτικό συμφωνητικό.
Το μόνο βέβαιο είναι ότι σήμερα, τελευταία ημέρα της τρέχουσας εβδομάδας και κυριολεκτικά στο «παρά πέντε» της διάλυσης της συμφωνίας, προκύπτει ένας νέος μικρός αέρας αισιοδοξίας, που επιτρέπει σε όλους τους εμπλεκόμενους να πάρουν μια βαθιά ανάσα, πριν πέσουν με τα μούτρα, είτε στην σκληρή δουλειά, είτε … στα βράχια (σημείο που απευχόμαστε).