free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Μονοπώληση της κερδοφορίας της καύσιμης ύλης

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 6 λεπτά

Υπάρχει πρόβλημα;
Έχουμε την λύση!
 

 

 

  • Μονοπώληση της κερδοφορίας της καύσιμης ύλης
  • Απλές έννοιες, απλές λύσεις για την έξοδο της χώρας από το πρόβλημα, την ώρα που οι «αρμόδιοι» προσπαθούν “επιστημονικά” να μπερδέψουν τον λαό

       Μάιος 2011

του Βασίλη
Κασιμάτη

Επισήμως η χώρα οφείλει 328 δις ευρώ. Ανεπισήμως το Εθνικό μας χρέος ξεπερνά τα 400 δις ευρώ. Το πολιτικό «ρετιρέ» σύσσωμο αναζητεί δήθεν λύσεις με σχέδια επί χάρτου. Οραματίζονται πωλήσεις «ακινήτων», αποκρατικοποιήσεις ΔΕΚΟ, κλπ, με στόχο (όπως είπε ο Ξυλούρης) να «μπουν στην Πόλη οι ωχτροί!»

Ένας Δούρειος Ίππος και τίποτα παραπάνω, είναι όλη η ιστορία του εθνικού μας φιάσκου.
Και όπως λένε και οι νεώτεροι … «πάρτ΄αλλιώς».

Για να δούμε λοιπόν μια πρακτική, για το πως αναίμακτα μπορούμε να τους στείλουμε όλους εκείνους που αυτοχρίστηκαν «Δανειστές της Ελλάδας», από κει που μας ήρθαν.
Ας πούμε ότι χρωστάμε 400 δις ευρώ, γιατί το πραγματικό νούμερο πραγματικά δεν το γνωρίζει κανείς, αλλά δεν είναι μακριά και από το ανωτέρω ψηφίο με (+ -) 5 με 10%.

Μονοπώληση της κερδοφορίας της καύσιμης ύλης

Όλοι έχουμε ακούσει ότι στο παρελθόν η χώρα μας μονοπωλούσε συγκριμένα είδη προς εξόφληση εθνικών οφειλών. Το μονοπώλιο του αλατιού, της πατάτας, των σπίρτων, κλπ.
Τι γινόταν τότε; Το κράτος μονοπωλούσε το είδος, με σκοπό να αποπληρώσει μέσω του εισπραγμένου κέρδους τα «οφειλόμενα».

Για να δούμε τώρα τι προκύπτει από την καύσιμη ύλη και τι νούμερα αποδίδει στον Έλληνα πολίτη.
Έπειτα 9 μήνες ρεπορτάζ και από 3 μήνες ερευνών, (δείτε )  σκαλίζοντας στις αρμόδιες υπηρεσίες, (διεύθυνση εμπορίου, τμήμα περιβάλλοντος, υπουργείο ανάπτυξης, κλπ), έως ότου βρούμε το μαγικό νουμεράκι που ζητούσαμε, ανακαλύψαμε το γιατί κανείς δεν ασχολείται. Δεν τους συμφέρει!

Και ποιο ήταν αυτό; Τι καταναλώνει σε λίτρα η χώρα μας για καύσιμα, ετησίως!
Απλό; Όμως ουδείς γνώριζε, ή μάλλον … ουδείς έκανε ότι γνώριζε!
Τα στοιχεία που σας παραθέτουμε κατωτέρω, δεν θα τα βρείτε σε κανένα site, σε καμία αρμόδια υπηρεσία και όμως τελικώς τα εκμαιεύσαμε από το Υπουργείο Ανάπτυξης και είναι τα επίσημα.

Τι καταναλώνουμε:

Οι παραδόσεις των εταιρειών εμπορίας προς πρατήρια υγρών καυσίμων για το έτος 2010 (σε Μετρικούς τόνους) είναι οι εξής:

  • Σύνολο βενζίνες (95RON, 100RON, LRP): 3.714.705 Μ.Τ.
  • Diesel Κίνησης: 2.518.029 Μ.Τ
  • Diesel Θέρμανσης: 2.932.033 Μ.Τ

Συνολικά λοιπόν καταναλώνουμε 9,164.767 Μετρικούς Τόνους καύσιμης ύλης δίχως να υπολογίσουμε μαζούτ (πλοίων) & κηροζίνη (αεροσκαφών).

11,914.197.100 δισεκατομμύρια λίτρα ετησίως είναι τελικά το μαγικό νουμεράκι που αναζητούσαμε, όσων αφορά την κατανάλωση καύσιμης ύλης στην Ελλάδα για κάθε χρόνο.

Αν σε αυτό με απλά λόγια, (διότι αποφεύγουμε να διατυπώνουμε δυσνόητες αναλύσεις που μπερδεύουν τον αναγνώστη) πολλαπλασιάσουμε 1,1 ευρώ ανά λίτρο, όπου είναι η κατά μέσο όρο κερδοφορία (και όχι ο γενικός τζίρος εταιριών, πρατηριούχων και εν γένει της αλυσίδας διακίνησης!!) τότε προκύπτει ότι η κρατική κερδοφορία της καύσιμης ύλης ετησίως ανέρχεται στο ποσό του 13,105.616.810 δις ευρώ

Πολλαπλασιάζοντας τα 13,1 δις ευρώ με 30 χρόνια προκύπτουν τα 400 δις ευρώ που χρωστάμε.
Αν λοιπόν μονοπωλήσουμε την κρατική κερδοφορία της καύσιμης ύλης, την «τυλίξουμε» σε ένα 30ετές συμβόλαιο, προσφέροντάς την στους «Δανειστές» μας … ΞΕΧΡΕΩΣΑΜΕ!!
Φεύγουν από την πλάτη μας ΟΛΟΙ.

ΔΝΤ, τρόικα, μηχανισμοί (δήθεν) στήριξης, μνημόνια, κλπ. Ξαναγυρίζουμε στα παλιά μας, μισθοί, συντάξεις, ανάπτυξη, εμπόριο εκεί που ήταν, πάνε περίπατο τα μέτρα και η άκρως πλουτοπαραγωγική μας χώρα επανέρχεται άμεσα στους αναπτυξιακούς της ρυθμούς, ξεκινώντας “καθαροί” από μηδενικής βάσης και χαρίζοντας στην γενιά μας αλλά και στις γενιές που ακολουθούν και πάλι την «Χαμένη Ελπίδα».

Τι χρειάζεται, ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν.

Για να γίνει πράξη αυτό, θα πρέπει καταρχήν να προμηθευτούμε τα καύσιμα από φθηνότερες αγορές (αγνοώντας το γεγονός ότι έχουμε δικό μας πετρέλαιο και που κατά περίεργο τρόπο δεν προβαίνουμε σε εξόρυξη, δεκαετίες τώρα!).
Στην Αίγυπτο η τιμή της αμόλυβδης στα πρατήρια πώλησης είναι 0,22/λίτρο. Στο Ιράκ 0,09/λίτρο. Στην Ελλάδα … έφθασε το 1,75 (Κρήτη 1,85!)

Όταν λοιπόν κάνουμε λόγο για μονοπώληση της κερδοφορίας, έχουμε συμπεριλάβει τα κέρδη, των πετρελαϊκών εταιριών, τα μεταφορικά, κέρδος πρατηριούχου, δασμούς, κλπ. Το 1,1 ευρώ/ λίτρο ως κρατική κερδοφορία είναι απαλλαγμένο από τα λοιπά προαναφερόμενα δεδομένα, συνεπώς ουδείς εκ της διακινητής αλυσίδας, χάνει.

Ο Έλληνας φορολογούμενος θα γνωρίζει ότι για 30 χρόνια, τα χρήματα που δίνει για καύσιμα, θα καλύπτουν το Εθνικό μας χρέος. (Υπάρχει έστω και ένας που να μην το θέλει αυτό;)
Ποιος χάνει; Τα Ελληνικά πετρέλαια. Που χρόνια τώρα λόγω της πελατειακής σχέσης με τις κυβερνήσεις των τελευταίων 25 ετών κρατούν σε αντισυνταγματικό καθεστώς ομηρείας τον Έλληνα πρατηριούχο και επομένως τον Έλληνα καταναλωτή.

Αυταπόδεικτο στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι από την μια έχουμε ελεύθερη και συνταγματικά κατοχυρωμένη την ελεύθερη διακίνηση αγαθών από εξωκοινοτικές αγορές και από την άλλη καύσιμα η Ελλάδα «ψωνίζει» υποχρεωτικά από τους ομίλους των εταιριών Λάτση & Βαρδινογιάννη.
Αλλά πόσο μετρούν δύο οικογένειες, μπρος στην σωτηρία έντεκα εκατομμυρίων Ελλήνων;

Κοντολογίς, εισάγουμε αυτοκίνητα από Ιαπωνία, φάρμακα από Αμερική, ρούχα από Κίνα, τρόφιμα … από παντού, αλλά το καύσιμο … μόνο από εκεί που επιβάλει το αδηφάγο και Αθηνοκεντρικό κράτος, 25 χρόνια τώρα.
Κι ας φωνάζουν οι ενώσεις ότι υπάρχουν αγορές με δραματικά χαμηλότερες τιμές πώλησης όπως οι δύο χώρες που σας προαναφέραμε με πλεονάζοντα αποθέματα. «Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα».

Στην θεματική μας ατζέντα υπάρχουν όλα εκείνα τα στοιχεία που εμπεριέχουν δόλο, λύσεις, εφαρμογές, αναλύσεις, κλπ και που για την θεωρία που σας αναλύουμε, θεωρούμε ότι δεν έχουν θέση.

Αυτό που πραγματικά μετράει είναι ότι με την εν λόγω εφαρμογή (Μονοπώληση της κερδοφορίας της καύσιμης ύλης), η χώρα βγαίνει εν μέσω μιας νυκτός, από το πρόβλημα και όλοι παν΄στα σπίτια τους.

Τέλος, τα 30 χρόνια δύναται να μειωθούν αισθητά αν οδηγηθούν στα δικαστήρια, οι πολιτικοί πρωταίτιοι του οικονομικού εγκλήματος εις βάρος της Ελλάδας, αν ληφθούν υπόψη οι διατυπώσεις του συνταγματολόγου κ. Γιώργου Κασιμάτη (κάντε κλικ στο όνομα) που με συγκεκριμένα στοιχεία αποδίδει στο Μνημόνιο τον χαρακτήρα του παράνομου, καταχρηστικού και αντισυνταγματικού και άλλα πολλά.

Αν δηλαδή αποδοθεί η δικαιοσύνη τότε τα 400 δις ευρώ του εθνικού μας χρέους μειώνονται δραματικά και τα 30 χρόνια της προσφερόμενης μονοπώλησης δύναται να γίνουν ακόμα και … 15!

Ας αναλογιστούμε ότι δώσαμε το λιμάνι του Πειραιά στην Κινεζική Cosco για 35 χρόνια, το αεροδρόμιο (Ελ.Βενιζέλους) στους Γερμανούς για 25 χρόνια και ούτω καθ΄εξής. Ας «δώσουμε» λοιπόν με συμβόλαιο μονοπώλησης την κρατική κερδοφορία της καύσιμης ύλης και ας σταματήσουμε πλέον να «απολαμβάνουμε» την εθνική κατρακύλα από τον καναπέ μας.

Δεν χρειαζόμαστε εκποιήσεις ακινήτων, αποκρατικοποιήσεις οργανισμών και άλλα τέτοια τρελά.
Πράξεις χρειαζόμαστε, θάρρος και όχι δυσνόητα λόγια, σήμερα!

Παραγωγικά μυαλά, στην χώρα μας αφθονούν. Ας τους ακούσουμε και ας πάψουμε να ασχολούμαστε με ψηφοδέλτια, ψηφοθηρίες και ενταφιασμούς αξιών.

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή