free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Αλήθειες που προκύπτουν από το κοινωνικό παρασκήνιο, για το ΕΛΛΗ Τ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 9 λεπτά

Αλήθειες που προκύπτουν από το κοινωνικό παρασκήνιο, για το  ΕΛΛΗ Τ

  • Ο «Δούρειος Ίππος» έχει απλώσει τα πλοκάμια του στη πόλη του Ρεθύμνου σκιάζοντας το έργο της ναυτιλιακής εταιρίας λαϊκής βάσης Cretan Lines

1/9/12

Επιστολή δημοσίευσε σήμερα ο εκδότης της εφημερίδας «Κρητική ΦΩΝΗ» και δημοσιογράφος Βασίλης Κασιμάτης για τα όσα διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό στο Ρέθυμνο σχετικά με  τα δρομολόγια που με τόσο επιτυχία εκτελεί το πλοίο
ΕΛΛΗ Τ της Ρεθυμνιώτικης εταιρίας Cretan Lines
από τις 21 Ιουλίου 2012. Ο ίδιος μέσω της επιστολής κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε εκείνους που με «περίεργες & σκιώδεις» πρακτικές προσπαθούν να ζημιώσουν το έργο της εταιρίας.
Αφορμή στάθηκε η προσωπική επίθεση στο πρόσωπο του εκδότη, επειδή ο «λόγος» του ήταν πύρινος υπέρ των συμφερόντων της
Cretan Lines.

Ακολούθως το πλήρες κείμενο της επιστολής:

«Κυρίες & κύριοι, φίλοι,  μέλη και συναγωνιστές της Ρεθυμνιώτικης εταιρίας Cretan Lines.
Μετά από πολλά χρόνια έντονων προσπαθειών για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά, η Cretan Lines κατάφερε και απέκτησε το πλοίο ΕΛΛΗ Τ το οποίο δρομολόγησε, σπάζοντας την ακτοπλοϊκή ορφάνια ενός ολάκερου νομού, προσφέροντας στους κατοίκους του αναρίθμητα οφέλη.

Αυτή η προσπάθεια τελεσφόρησε από την επιμονή & υπομονή ολίγων και μόνο ανθρώπων και όχι ορισμένων που προβάλλονται σήμερα ως «αυτόκλητοι καραβοκύρηδες».
Στην πορεία και εφόσον ξεκίνησαν τα δρομολόγια του ΕΛΛΗ Τ , ξεκίνησε και η τεράστια φαγωμάρα στο Ρέθυμνο! «Σύνηθες» … λένε κάποιοι για την ιδιοσυγκρασία του … Ρέθεμνος. Το αρνούμαι!
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου έχουν (παρασκηνιακά) διαχωριστεί και ορισμένες φορές δεν λειτουργούν με ομοψυχία. Αυτόπρέπει να λήξει εδώ και σήμερα.

Στο δια ταύτα

Ταυτόχρονα δημιουργήθηκε και ο «Σύνδεσμος Φίλων Ακτοπλοϊκής Σύνδεσης Ρεθύμνου». Στην αρχή είχε αποφασιστεί να ονομάζεται «Σύνδεσμος Φίλων της Cretan Lines» για ευνόητους λόγους, αφού όλος ο ντόρος γίνεται για να στηριχτεί η Cretan Lines στο Ρέθυμνο και ΜΟΝΟ!!!
Μάλιστα είχε γίνει αποδεκτή από το Δ.Σ. της
Cretan Lines η χρήση του ονόματός της εταιρίας, έπειτα από σχετική έγγραφη αίτηση του κου Κοσμά Περπιράκη, ιθύνοντα νου του Συνδέσμου και ενός εκ των μελών που έχουν προσφέρει ταμάλα στο εγχείρημα της άρσης της ακτοπλοϊκής μας απομόνωσης.

Με παρέμβαση όμως κυρίως του κου Πέτρου Δρυγιαννάκη (οπερατέρ στην NeaTV Χανίων) και ενός εκ των ιδρυτικών μελών του Συνδέσμου, η ονομασία αυτή άλλαξε με την υφιστάμενη. Είχα τότε εκδηλώσει ένσταση, θεωρώντας ότι οι προσπάθειες του Συνδέσμου πρέπει να εστιάζονται τώρα, μόνο στην Cretan Lines.  

«Δηλαδή τι σημαίνει στηρίζουμε της ακτοπλοϊκή σύνδεση; Ότι στηρίζουμε και όποιο άλλο καράβι/εταιρία θα έρθει στην γραμμή Ρεθύμνου – Πειραιάς, θα χτυπήσει την CretanLines και έπειτα θα φύγει αφήνοντας στην ακτοπλοϊκή ορφάνια και πάλι το Ρέθυμνο

Αυτή ήταν η ένστασή μου αλλά οι δημοκρατικές διαδικασίες τις οποίες σεβάστηκα επέβαλαν την αλλαγή του ονόματος και σκοπού του Συνδέσμου και που σήμερα μην έχοντας άλλη επιλογή, σέβομαι και ασπάζομαι. Σήμερα ο σκοπός του Συνδέσμου του οποίου είμαι και Αντιπρόεδρος της προσωρινής διοίκησης, είναι η εν γένει δράση υπέρ της παγίωσης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τον Πειραιά και στην παρούσα φάση, αρωγή στο έργο της Cretan Lines και για όσο η εταιρία εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Ρεθύμνου.

Στην πορεία έγινε χρήση μιας σελίδας στο Facebook με τον τίτλο “ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO“,  η οποία ιδιοκτησιακά ανήκει εδώ και καιρό στον ίδιο άνθρωπο, τον κ. Πέτρο Δρυγιαννάκη. Από την έλευση του ΕΛΛΗ Τ στο Ρέθυμνο (Ιούνιος 2012), η σελίδα η οποία λειτουργούσε έως τότε σθεναρά, ξαφνικά αναζωπυρώθηκε και απέκτησε κοντά στα 5.000 μέλη, τα οποία αντάλλασαν καθημερινά (έως χθες), απόψεις και ιδέες. Αυτά τα μέλη εγγράφηκαν στην σελίδα, αφού θεωρούσαν ότι η εν λόγω «ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO» υπήρχε αποκλειστικά και μόνο για την Cretan Lines.
 

Από αυτή την σελίδα βγήκε ουσιαστικό έργο, αφού οι διάφορες εισηγήσεις των μελών διευκόλυναν αποδεδειγμένα, σε μεγάλο βαθμό την Cretan Lines, αφού παραλήψεις και τυχόν λάθη (εύλογο να γίνονται από μια νέα –  τόσο μεγάλη – εταιρία) επισημαίνονταν και ακολούθως το Δ.Σ. της εταιρίας πρόβαινε σε αρκετές διορθωτικές πορείες. Επομένως, γόνιμος διάλογος με παραγωγικά αποτελέσματα!   

Στην ίδια όμως σελίδα παρεισφρήσανε και κάποια μέλη τα οποία είχαν αμφίβολο λόγο ύπαρξης. 

 

Είναι γνωστό και πολύ-ειπωμένο, ότι ο ετήσιος τζίρος (περίπου 15 με 20 εκατομ. ευρώ) που θα απορρέει από την δράση της Cretan Lines, ζημιώνει σε τεράστιο βαθμό τον ανταγωνισμό (2 εταιρίες) της Κρητικής ακτοπλοΐας με κυρίαρχο «ζημιωμένο»,  την εταιρία ΑΝΕΚ Χανίων που χάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον Ρεθυμνιώτικο επιβατηγό και μεταφορικό όγκο που παλαιότερα και σχεδόν κατ΄αποκλειστικότητα, κατείχε.

 

Έκτοτε έχει γραφτεί στον Τύπο ότι η Cretan Lines υπέστη ανηλεή πόλεμο από τον ανταγωνισμό. Είναι αλήθεια!
Η τρίμηνος καθυστέρηση της έναρξης των δρομολογίων που ζημίωσε ουσιαστικά την Cretan Lines,  είχε … «δάκτυλο»!
Από την άλλη πλευρά, η έντυπη εφημερίδα «Κρητική ΦΩΝΗ», το ηλεκτρονικό μέσο ενημέρωσης AgoraPress.gr και η ραδιοφωνική ενημερωτική εκπομπή «Καλημέρα Κρήτη» στον Alpha FM, Ραδιοκύματα & Kritiki Foni webRadio, ήταν τα μόνα Ρεθυμνιώτικα μέσα που διαφήμιζαν και πρόβαλλαν δωρεάν (επί συνεχούς τετραετίας) την Cretan Lines και το έργο της, ενώ ταυτόχρονα λόγω της στήριξης που προσέφεραν στην Ρεθυμνιώτικη ναυτιλιακή εταιρία λαϊκής Βάσης, δεν είχαν ουδεμία επαγγελματική σχέση με την ΑΝΕΚ, με τα όποια διαφυγόντα οικονομικά οφέλη αυτό συνάδει για τούτα τα ΜΜΕ. Όταν λοιπόν τα περισσότερα ΜΜΕ του Ρεθύμνου έχουν ακόμα και ως βασικό χορηγό την ΑΝΕΚ, τα προαναφερόμενα ΜΜΕ που ο υπογράφων δημοσιογραφεί και κατέχει ιδιόκτητα, ζημίωσαν οικονομικά από την στήριξη στην Συν.Π.Ε. Ρεθύμνου (Cretan Lines).

Τούτη η απόφαση της μεγάλης οικονομικής προσφοράς πάρθηκε από μένα και από καθαρό πατριωτικό καθήκον, γνωρίζοντας εκ πρωϊμίου την ζημία σε χιλιάδες ευρώ και σε μια περίοδο που η Ελλάδα πνέει τα λοίσθια οικονομικώς.

 

Είμαι εκλεγμένος Αντιπρόεδρος της προσωρινής διοίκησης του «Συνδέσμου Φίλων Ακτοπλοϊκής Σύνδεσης Ρεθύμνου». Είμαι μέλος της σελίδας στο facebook «ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO».

 

Τυχαίο γεγονός; Και στα δύο αυτά συλλογικά όργανα, μου ζητήθηκε ξαφνικά και αναίτια η … αποχώρηση μου!

1) Στον μεν Σύνδεσμο και με αφορμή την δωρεάν μετάβασή μου στο Πειραιά, μου ζητήθηκε η παραίτηση από την Αντιπροεδρία, λέγοντας ότι έγιναν καταγγελίες, ότι τούτο δήθεν αξιώθηκε από εμένα προσωπικά απ΄ ευθείας στο εκδοτήριο. Ψευδές και συκοφαντικό!
Το δωρεάν εισιτήριο εκδόθηκε με εντολή του προέδρου της Cretan Lines κ. Γιάννη Νικολούδη, αφού η μετάβασή μου αφορούσε απόρρητη εντεταλμένη εργασία της Cretan Lines και η οποία μου ανατέθηκε από τον ίδιο τον Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο της. Όταν αυτό δηλώθηκε και ανακοινώθηκε επισήμως δια στόματος κ. Νικολούδη, στην συνεδρίαση του  προεδρείου του Συνδέσμου, το θέμα έληξε και οι «Κασσάνδρες» σιώπησαν.

Γιατί όμως κάποιοι ασχολήθηκαν με τον Βασίλη Κασιμάτη και το αν ταξίδεψε δωρεάν (ως δημοσιογράφος κατέχει ήδη έκπτωση 50% ούτως ή άλλως), όταν τόσα χρόνια έχει ο ίδιος ως επιχειρηματίας δαπανήσει χιλιάδες ευρώ για την προβολή της εταιρίας C.L. (και με άλλες εταιρίες για αυτό τον λόγο,  θα ταξίδευε με τον κωδικό «Τιμής Ένεκεν»); Όταν ο ίδιος ως δημοσιογράφος ως γνωστόν, έχει αφιερώσει δεκάδες δημοσιεύματα δαπανώντας αμέτρητες εργατοώρες για ρεπορτάζ, προβάλλοντας το έργο της εταιρίας ένθεν και ένδεν του Ρεθύμνου;

 

Πως μπήκαν στην ζυγαριά… από την μια τα χιλιάδες ευρώ προσφοράς και από την άλλη τα λιγοστά (50) ευρώ που προκύπτουν από την διαφορά ενός εισιτηρίου (από το 50% έως το 100%); Το θέμα όμως έληξε αφού το προεδρείο του (και προς τιμήν του) προχώρησε στην  «επόμενη μέρα» με συνοπτικές διαδικασίες και έπειτα από την εξήγηση του προέδρου κου Νικολούδη, κατανοώντας ότι οι καταγγελίες εις βάρος μου ήταν ανυπόστατες. Έτσι ο Σύνδεσμος σήμερα συνεχίζει απερίσπαστα πλέον το έργο του, καθώς δράσεις ήδη κυοφορούν.

 

2) Ακολούθως από την σελίδα facebook «ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO», ο ιδιοκτήτης της κος Πέτρος Δρυγιαννάκης διέγραψε αναίτια το μέλος «Βασίλη Κασιμάτη» με το δήθεν αιτιολογικό ότι «…δεν ήταν ρομαντικός», όπως ο ίδιος ανέφερει!!!  

 

Έτσι απλά.
Η αλήθεια επί σκηνής, είναι ότι το μέλος “Β.Κασιμάτης” διαφώνησε με την ξαφνική απόφαση που πήρε ο κος Δρυγιαννάκης στις 31/8 να λογοκρίνει πλέον τα όσα γράφονται.
Η διαφωνία πήρε σάρκα και οστά όταν ο κος Δρυγιαννάκης διέγραψε (έσβησε από τον δημόσιο χώρο) μια σημαντική αναφορά ενός έτερου μέλους της «σελίδας» που σχετιζόταν με την τεράστιου βεληνεκούς δωρεάν διαφήμιση του πασίγνωστου περιοδικού «ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ», για το ΕΛΛΗ.
Μια πολυσέλιδη διαφήμιση στο εν λόγω περιοδικό και αυτή … το δίχως άλλο «σβήστηκε» από την «σελίδα» που διαχειρίζεται ο κος Δρυγιαννάκης, προσβάλλοντας το ίδιο το περιοδικό και όποια άλλη συναφή προσπάθεια πρόκειται να γίνει στο μέλλον από τον όποιο άλλο εκδότη.
Ο κ.Δρυγιαννάκης  το αιτιολόγησε ως: «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ CRETAN LINES».  Όμως στην ίδια «σελίδα» και όταν κατατίθενται αναφορές που σπιλώνουν το έργο της Cretan Lines, απαντώ πάντα με τεκμηριωμένα επιχειρήματα αντικρούοντας εκείνους που αναφέρουν ότι δήθεν η εταιρία δεν βγαίνει οικονομικά ή ότι η Cretan Lines δεν στήθηκε σωστά, κλπ.
Αυτές όμως δεν σβήστηκαν!
 

Τελικά το μέλος «Β.Κασιμάτης» διαγράφθηκε από την σελίδα «ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO», επειδή δεν ήταν … ρομαντικός ή επειδή έλεγε πάντα την αλήθεια, αλλά ταυτόχρονα «χάλαγε το γλυκό» σε εκείνους επισταμένα και προβοκατόρικα σαμποτάρουν το εγχείρημα;
Διότι η φύση του στοιχείου «ρομαντικός» που αναφέρει ο κος Δρυγιαννάκης, προκύπτει ούτως ή άλλως και από τα βιβλία του «Β.Κασιμάτη» που ως συγγραφέας έχει εκδώσει.

 

Πως λοιπόν μια σελίδα στην οποία χιλιάδες μέλη εγγράφηκαν λόγω του ΕΛΛΗ και της Cretan Lines, σήμερα ο ίδιος ο διαχειριστής “αποφασίζει και διατάσει” τα σχόλια να μην αφορούν το ίδιο πολύκροτο θέμα; Ρομαντισμός, όπως ο ίδιος διατείνεται ή … το κάτι τις άλλο;

  • Το αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα στην εν λόγω «σελίδα» «ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO» έχουν παραμείνει σε ενεργό ρόλο μόνο 5/10 άτομα από τις 4.448 μέλη που κάποτε εγγράφηκαν, λόγω του ΕΛΛΗ Τ. Αυτό ζημιώνει αναμφισβήτητα την Cretan Lines. Ο σκοπός άραγε επετεύχθη;
  • Το έτερο αποτέλεσμα είναι ότι δημιουργήθηκε μια νέα σελίδα στο facebook η: «ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ CRETAN LINES» ή αλλιώς  : «ΣΕΛΙΔΑ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ CRETAN LINES» η οποία βρίσκεται στο link: http://www.facebook.com/groups/403517999696265/ και η οποία … ΔΕΝ λογοκρίνεται!

Κυρίες & κύριοι αναγνώστες, αυτά όλα δεν αφορούν απλά το κακό μας χαρακτήρα. Είναι εμφανές ότι εμπεριέχουν το στοιχείο του δόλου! Αντί να βαδίζουμε ως Ρεθυμνιώτες ενωτικά υπέρ της παγίωσης της ακτοπλοϊκής σύνδεσης μέσω του ΕΛΛΗ Τ, βγάζουμε τα μάτια μεταξύ μας!

  • Ίσως επειδή ο ανταγωνισμός έχει απλόχερα σκορπίσει «μεροκάματα» για να σαμποτάρουν κάποιοι το ΕΛΛΗ; 
  • Ίσως γιατί το ΕΛΛΗ ζημιώνει σε μεγάλο βαθμό τις άλλες εταιρίες;
  • Ίσως γιατί ο κακός μας ευατός από φθόνο, δεν δέχεται εκείνους που  πρόσφεραν και προσφέρουν (άρα ταπεινά ξεχωρίζουν);
Είναι ερωτήματα που ο καθένας από εμάς αντιλαμβάνεται. Όμως δεν είναι μόνο ο Βασίλης Κασιμάτης, αλλά και όσοι ακόμα προσπάθησαν και προσπαθούν να προσφέρουν έργο και χρήμα υπέρ της Cretan Lines. Αυτοί βάλλονται και τελικά απομακρύνονται επειδή όπως οι ίδιοι λένε και γράφουν … «δεν αξίζει το Ρέθυμνο την προσοχή μου» . Και οι «αλλότριοι», τρίβουν τα χέρια τους!!

 

Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό από όλους ότι οι καιροί άλλαξαν. Βλέπουμε ακόμα και τοπικούς άρχοντες να λοιδορούν κατά του ΕΛΛΗ Τ ακόμα και με δημόσιες προκλητικές εμφανίσεις τους.
Το «Διαίρειν & Βασίλευε» είναι μια πρακτική, γνωστή σε όλους μας. Η προσπάθεια να διαιρεθεί το Ρέθυμνο δεν πρέπει να τελεσφορήσει. Όλοι χρειάζονται, όλοι είναι απαραίτητοι.
Αν το ΕΛΛΗ χαθεί, το Ρέθυμνο δεν θα ξαναδεί Ρεθυμνιώτικο «καταπέλτη» στο λιμάνι του για πάρα πολλά χρόνια.
Και ο μόνος τρόπος να παραμείνει το κατά τα άλλα βιώσιμο δρομολόγιο του ΕΛΛΗ Τ,  είναι μόνο αν παραμείνουμε ενωμένοι σαν μια σφικτή γροθιά.
Με εισιτήρια και αγορές συνεταιριστικών μερίδων από Ρέθυμνο, Ελλάδα και εξωτερικό (ομογένεια) το ΕΛΛΗ Τ θα μείνει για πάντα εδώ!  Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται.

Καλό μήνα σε όλους μας και είθε να πρυτανεύσει η λογική και η σύνεση. 

Με τσι γειές μας»

Βασίλης Κασιμάτης 

Εκδότης Δημοσιογράφος Συγγραφέας

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή