Αλήθειες που προκύπτουν από το κοινωνικό παρασκήνιο, για το ΕΛΛΗ Τ
- Ο «Δούρειος Ίππος» έχει απλώσει τα πλοκάμια του στη πόλη του Ρεθύμνου σκιάζοντας το έργο της ναυτιλιακής εταιρίας λαϊκής βάσης Cretan Lines
1/9/12
Επιστολή δημοσίευσε σήμερα ο εκδότης της εφημερίδας «Κρητική ΦΩΝΗ» και δημοσιογράφος Βασίλης Κασιμάτης για τα όσα διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό στο Ρέθυμνο σχετικά με τα δρομολόγια που με τόσο επιτυχία εκτελεί το πλοίο
ΕΛΛΗ Τ της Ρεθυμνιώτικης εταιρίας Cretan Lines από τις 21 Ιουλίου 2012. Ο ίδιος μέσω της επιστολής κρούει τον κώδωνα του κινδύνου σε εκείνους που με «περίεργες & σκιώδεις» πρακτικές προσπαθούν να ζημιώσουν το έργο της εταιρίας.
Αφορμή στάθηκε η προσωπική επίθεση στο πρόσωπο του εκδότη, επειδή ο «λόγος» του ήταν πύρινος υπέρ των συμφερόντων της Cretan Lines.
Ακολούθως το πλήρες κείμενο της επιστολής:
«Κυρίες & κύριοι, φίλοι, μέλη και συναγωνιστές της Ρεθυμνιώτικης εταιρίας Cretan Lines.
Μετά από πολλά χρόνια έντονων προσπαθειών για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά, η Cretan Lines κατάφερε και απέκτησε το πλοίο ΕΛΛΗ Τ το οποίο δρομολόγησε, σπάζοντας την ακτοπλοϊκή ορφάνια ενός ολάκερου νομού, προσφέροντας στους κατοίκους του αναρίθμητα οφέλη.
Αυτή η προσπάθεια τελεσφόρησε από την επιμονή & υπομονή ολίγων και μόνο ανθρώπων και όχι ορισμένων που προβάλλονται σήμερα ως «αυτόκλητοι καραβοκύρηδες».
Στην πορεία και εφόσον ξεκίνησαν τα δρομολόγια του ΕΛΛΗ Τ , ξεκίνησε και η τεράστια φαγωμάρα στο Ρέθυμνο! «Σύνηθες» … λένε κάποιοι για την ιδιοσυγκρασία του … Ρέθεμνος. Το αρνούμαι!
Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου έχουν (παρασκηνιακά) διαχωριστεί και ορισμένες φορές δεν λειτουργούν με ομοψυχία. Αυτόπρέπει να λήξει εδώ και σήμερα.
Στο δια ταύτα
Ταυτόχρονα δημιουργήθηκε και ο «Σύνδεσμος Φίλων Ακτοπλοϊκής Σύνδεσης Ρεθύμνου». Στην αρχή είχε αποφασιστεί να ονομάζεται «Σύνδεσμος Φίλων της Cretan Lines» για ευνόητους λόγους, αφού όλος ο ντόρος γίνεται για να στηριχτεί η Cretan Lines στο Ρέθυμνο και ΜΟΝΟ!!!
Μάλιστα είχε γίνει αποδεκτή από το Δ.Σ. της Cretan Lines η χρήση του ονόματός της εταιρίας, έπειτα από σχετική έγγραφη αίτηση του κου Κοσμά Περπιράκη, ιθύνοντα νου του Συνδέσμου και ενός εκ των μελών που έχουν προσφέρει ταμάλα στο εγχείρημα της άρσης της ακτοπλοϊκής μας απομόνωσης.
Με παρέμβαση όμως κυρίως του κου Πέτρου Δρυγιαννάκη (οπερατέρ στην NeaTV Χανίων) και ενός εκ των ιδρυτικών μελών του Συνδέσμου, η ονομασία αυτή άλλαξε με την υφιστάμενη. Είχα τότε εκδηλώσει ένσταση, θεωρώντας ότι οι προσπάθειες του Συνδέσμου πρέπει να εστιάζονται τώρα, μόνο στην Cretan Lines.
«Δηλαδή τι σημαίνει στηρίζουμε της ακτοπλοϊκή σύνδεση; Ότι στηρίζουμε και όποιο άλλο καράβι/εταιρία θα έρθει στην γραμμή Ρεθύμνου – Πειραιάς, θα χτυπήσει την CretanLines και έπειτα θα φύγει αφήνοντας στην ακτοπλοϊκή ορφάνια και πάλι το Ρέθυμνο;»
Αυτή ήταν η ένστασή μου αλλά οι δημοκρατικές διαδικασίες τις οποίες σεβάστηκα επέβαλαν την αλλαγή του ονόματος και σκοπού του Συνδέσμου και που σήμερα μην έχοντας άλλη επιλογή, σέβομαι και ασπάζομαι. Σήμερα ο σκοπός του Συνδέσμου του οποίου είμαι και Αντιπρόεδρος της προσωρινής διοίκησης, είναι η εν γένει δράση υπέρ της παγίωσης ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τον Πειραιά και στην παρούσα φάση, αρωγή στο έργο της Cretan Lines και για όσο η εταιρία εξυπηρετεί τα συμφέροντα του Ρεθύμνου.
Η τρίμηνος καθυστέρηση της έναρξης των δρομολογίων που ζημίωσε ουσιαστικά την Cretan Lines, είχε … «δάκτυλο»!
Το δωρεάν εισιτήριο εκδόθηκε με εντολή του προέδρου της Cretan Lines κ. Γιάννη Νικολούδη, αφού η μετάβασή μου αφορούσε απόρρητη εντεταλμένη εργασία της Cretan Lines και η οποία μου ανατέθηκε από τον ίδιο τον Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο της. Όταν αυτό δηλώθηκε και ανακοινώθηκε επισήμως δια στόματος κ. Νικολούδη, στην συνεδρίαση του προεδρείου του Συνδέσμου, το θέμα έληξε και οι «Κασσάνδρες» σιώπησαν.
Η αλήθεια επί σκηνής, είναι ότι το μέλος “Β.Κασιμάτης” διαφώνησε με την ξαφνική απόφαση που πήρε ο κος Δρυγιαννάκης στις 31/8 να λογοκρίνει πλέον τα όσα γράφονται.
Η διαφωνία πήρε σάρκα και οστά όταν ο κος Δρυγιαννάκης διέγραψε (έσβησε από τον δημόσιο χώρο) μια σημαντική αναφορά ενός έτερου μέλους της «σελίδας» που σχετιζόταν με την τεράστιου βεληνεκούς δωρεάν διαφήμιση του πασίγνωστου περιοδικού «ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ», για το ΕΛΛΗ.
Μια πολυσέλιδη διαφήμιση στο εν λόγω περιοδικό και αυτή … το δίχως άλλο «σβήστηκε» από την «σελίδα» που διαχειρίζεται ο κος Δρυγιαννάκης, προσβάλλοντας το ίδιο το περιοδικό και όποια άλλη συναφή προσπάθεια πρόκειται να γίνει στο μέλλον από τον όποιο άλλο εκδότη.
Ο κ.Δρυγιαννάκης το αιτιολόγησε ως: «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ CRETAN LINES». Όμως στην ίδια «σελίδα» και όταν κατατίθενται αναφορές που σπιλώνουν το έργο της Cretan Lines, απαντώ πάντα με τεκμηριωμένα επιχειρήματα αντικρούοντας εκείνους που αναφέρουν ότι δήθεν η εταιρία δεν βγαίνει οικονομικά ή ότι η Cretan Lines δεν στήθηκε σωστά, κλπ. Αυτές όμως δεν σβήστηκαν!
Διότι η φύση του στοιχείου «ρομαντικός» που αναφέρει ο κος Δρυγιαννάκης, προκύπτει ούτως ή άλλως και από τα βιβλία του «Β.Κασιμάτη» που ως συγγραφέας έχει εκδώσει.
- Το αποτέλεσμα είναι ότι σήμερα στην εν λόγω «σελίδα» «ΚΑΡΑΒΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ-KARAVI STO RETHYMNO-SHIP IN RETHYMNO» έχουν παραμείνει σε ενεργό ρόλο μόνο 5/10 άτομα από τις 4.448 μέλη που κάποτε εγγράφηκαν, λόγω του ΕΛΛΗ Τ. Αυτό ζημιώνει αναμφισβήτητα την Cretan Lines. Ο σκοπός άραγε επετεύχθη;
- Το έτερο αποτέλεσμα είναι ότι δημιουργήθηκε μια νέα σελίδα στο facebook η: «ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ CRETAN LINES» ή αλλιώς : «ΣΕΛΙΔΑ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ CRETAN LINES» η οποία βρίσκεται στο link: http://www.facebook.com/groups/403517999696265/ και η οποία … ΔΕΝ λογοκρίνεται!
- Ίσως επειδή ο ανταγωνισμός έχει απλόχερα σκορπίσει «μεροκάματα» για να σαμποτάρουν κάποιοι το ΕΛΛΗ;
- Ίσως γιατί το ΕΛΛΗ ζημιώνει σε μεγάλο βαθμό τις άλλες εταιρίες;
- Ίσως γιατί ο κακός μας ευατός από φθόνο, δεν δέχεται εκείνους που πρόσφεραν και προσφέρουν (άρα ταπεινά ξεχωρίζουν);
Το «Διαίρειν & Βασίλευε» είναι μια πρακτική, γνωστή σε όλους μας. Η προσπάθεια να διαιρεθεί το Ρέθυμνο δεν πρέπει να τελεσφορήσει. Όλοι χρειάζονται, όλοι είναι απαραίτητοι.
Αν το ΕΛΛΗ χαθεί, το Ρέθυμνο δεν θα ξαναδεί Ρεθυμνιώτικο «καταπέλτη» στο λιμάνι του για πάρα πολλά χρόνια.
Και ο μόνος τρόπος να παραμείνει το κατά τα άλλα βιώσιμο δρομολόγιο του ΕΛΛΗ Τ, είναι μόνο αν παραμείνουμε ενωμένοι σαν μια σφικτή γροθιά.
Με εισιτήρια και αγορές συνεταιριστικών μερίδων από Ρέθυμνο, Ελλάδα και εξωτερικό (ομογένεια) το ΕΛΛΗ Τ θα μείνει για πάντα εδώ! Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται.