Απαγωγή του Λάκη Παναγόπουλου.
Τρεις άγνωστοι απήγαγαν 20 λεπτά πριν από τις 9 το πρωί σήμερα, από το σπίτι του στην οδό Ακτής στο Καβούρι, τον εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλο, μαζί με τον οδηγό του.
Αυτόπτης μάρτυς του γεγονότος είναι εργολάβος από παρακείμενη οικοδομή όπου είδε το συμβάν.
Οι δράστες με την απειλή όπλου αποβίβασαν τους δύο άντρες από το αυτοκίνητο τους και τους επιβίβασαν σε άλλο όχημα.
Λίγη ώρα αργότερα, στο Κορωπί, απελευθέρωσαν τον οδηγό ο οποίος βρέθηκε δεμένος και φιμωμένος μέσα σε μικρό ι.χ.,ενώ οι δράστες συνεχίζουν να κρατούν τον εφοπλιστή.
Η Αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και στην σύλληψη των απαγωγέων.
Εξετάζονται από την Αστυνομική Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Νοτίου Αττικής όλα τα ενδεχόμενα αλλά βαρύνει αυτό της χρηματικής απαίτησης των απαγωγέων όπου σύμφωνα με δημισιογραφικές πηγές της εφημερίδα μας, έχει ήδη εκδηλωθεί από πλευράς των απαγωγέων η σχετική τους απαίτηση.
Σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με έγκυρες πηγές μας ο κ. Παναγόπουλος υποφέρει τα τελευταία 3 χρόνια από την επάρατο νόσο και η υγεία του είναι σοβαρώς καταπονημένη, με εμφανή τα σημάδια επάνω του.
Θλίψη προκαλεί το γεγονός λοιπόν ότι οι απαγωγές στην Ελλάδα δείχνουν να παίρνουν πολύ μεγάλες διαστάσεις, με τελευταία αυτή του βιομήχανου κ. Γιώργου Μυλωνά, το περασμένο Ιούλιο.
Εδώ όμως διαπιστώνουμε ότι στο βωμό του χρήματος οι απαγωγείς δεν διστάζουν να απαγάγουν και άρρωστους ανθρώπους στοιχείο που αποδεικνύει την σοβαρότητα του θέματος ενώ παράλληλα η πολιτεία πρέπει να συστήσει, όπως σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπου το φαινόμενο αυτό ανθεί, Ειδικό Σώμα δίωξης απαγωγέων!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΚΗΣ (ΠΕΡΙΚΛΗΣ) ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ.
O Λάκης Παναγόπουλος είναι από τα κορυφαία ονόματα του εφοπλιστικού κόσμου και ήταν στο εθνικό συμβούλιο τουρισμού με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο! Το 1971 αποφάσισε να κάνει δική του εταιρεία στον τομέα των κρουαζιερών. Ετσι, ίδρυσε τη Royal Cruise Line, με ένα νεότευκτο πλοίο, το «Golden Odyssey». Η εταιρεία έκανε καριέρα 18 ετών, με κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, στον Ατλαντικό, στον Ειρηνικό, στη Σκανδιναβία. Ωστόσο ο διεθνής ανταγωνισμός στον τομέα των κρουαζιερών μετά το 1985 γίνεται οξύτατος και ο προστατευτισμός που υπάρχει στην?
Ελλάδα δεν αρκούσε για να διασώσει τις ελληνικές εταιρείες από τις ξένες, που έπαιζαν με μεγάλα κεφάλαια μέσω του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης. Ο Περικλής Παναγόπουλος εγκαίρως διέγνωσε την κρίση στον κλάδο και το 1989 αλλάζει πορεία. Πουλάει την εταιρεία του στη νορβηγική NCL και στρέφεται στην επιβατηγό ναυτιλία.
Από το 1992, που ιδρύεται η εταιρεία Επιχειρήσεις Αττικής, έως και προσφάτως ο Περικλής Παναγόπουλος κάνοντας τις σωστές επιχειρηματικές κινήσεις καταφέρνει να γίνει ο «ισχυρός άνδρας» της ακτοπλοΐας, φέρνοντας νέα αντίληψη σχετικά με την ποιότητα και την ασφάλεια των πλοίων, την αναβαθμισμένη παροχή υπηρεσιών προς τους επιβάτες και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.
Σταθμός, η αγορά τον Αύγουστο του 1999 του 38,8% της εταιρείας Γραμμές Στρίντζη, ποσοστό που αργότερα φθάνει το 48,8% και αλλαγή του εμπορικού σήματος και ονόματος της εταιρείας σε Blue Star Ferries. Τον Ιούνιο του 2004 οι Επιχειρήσεις Αττικής ύστερα από έγκριση της γενικής συνέλευσης μετονομάζονται σε Attica Group.
Τον Ιανουάριο του 2005 η Attica Group εισέρχεται στην αγορά των πλοίων RoRo με την αγορά και δρομολόγηση των «Marin» και «Νοrdia», δύο φορτηγών-οχηματαγωγών πλοίων (RoRo), μεταξύ Ροστόκ, Γερμανίας και Ουζικαουπούνκι, Φινλανδίας. Την ίδια χρονική περίοδο αποκτά ποσοστό 12,33% στην Hellas Flying Dolphins και τον Φεβρουάριο του 2005 αποκτά ποσοστό συμμετοχής 10,23% στις Μινωικές Γραμμές, ποσοστό που αργότερα φτάνει το 11,61%.
Τον Φεβρουάριο του 2006 προβαίνει στην πώληση του ποσοστού 12,33% στη Hellenic Seaways, που είχε αποκτήσει ένα χρόνο νωρίτερα. Τον Φεβρουάριο του 2007 αυξάνει τη συμμετοχή της στις Μινωικές Γραμμές σε 22,25% και τον Ιούνιο το πουλάει στον εφοπλιστή Πάνο Λασκαρίδη. Τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους αγόρασε δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία, τύπου RoRo, έτους κατασκευής 1998 και 1999 αντίστοιχα.
Β.Κ.