free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Δύο μέτρα και δύο σταθμά στην Χώρα του Παραλόγου! Ελλαδιστάν 2011!!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 3 λεπτά

Δύο μέτρα και δύο σταθμά στην Χώρα του Παραλόγου! Ελλαδιστάν 2011!!

  • Πολιτεία Vs Πολιτών Ρεθύμνου
  • Ένας δίκαιος & έντιμος λαϊκός αγώνας που κατέληξε σε «κυνηγητό»


του Βασίλη
Κασιμάτη

9/6/11

Και ενώ κάποιοι Τσουκάτοι, Μαντέληδες Χριστοφοράκοι, Τσοχατζόπουλοι & ΣΙΑ παραμένουν αδίκαστοι και ατιμώρητοι, κάποιοι άλλοι που δίνουν αγώνες για τα δικαιώματα των πολιτών, οδηγούνται ως κοινοί εγκληματίες στα δικαστήρια. Δύο μέτρα και δύο σταθμά στην Χώρα του Παραλόγου! Ελλαδιστάν 2011!!

Ο λόγος για την σημερινή εκδίκαση της υπόθεσης «παρακώλυσης συγκοινωνιών» που λαμβάνει χώρα ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Ρεθύμνου.

Κατηγορούμενοι, τα μέλη της «Επιτροπής Αγώνα για την Ζώνη των 800», τα οποία είχαν οριστεί και προέκυψαν από συγκεκριμένη «πανηγυρική» εκδήλωση από την νομαρχιακή τότε αυτοδιοίκηση και όπου πριν από δύο και πλέον χρόνια (Οκτώβριος 2008) απέκλεισαν για λίγη ώρα τμήμα της Εθνικής οδού (περιφερειακός Ρεθύμνου) με στόχο την ευαισθητοποίηση της πολιτείας στο χρόνιο πρόβλημα της «Ζώνης των 800».
Για την ιστορία, η Επιτροπή Αγώνα, πέτυχε τελικά τους σκοπούς της αφού τα διαβήματα προς το τότε προεδρείο της Βουλής «έπιασαν τόπο» και δόθηκε η λύση,
απεγκλωβίζοντας εκατοντάδες Ρεθυμνιώτες από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετώπιζαν με την οικοδομή γενικότερα.

Και ως «τιμωρία» για τον δίκαιο αυτό αγώνα, η πολιτεία σήμερα καθίζει στο εδώλιο, τα μέλη της Επιτροπής.
Ο πρόεδρος της «Επιτροπής Αγώνα για την Ζώνη των 800» κ. Μανώλης Κρεβατσούλης μιλώντας σήμερα στην «Κρητική ΦΩΝΗ» μας είπε:

Θεωρώ ότι κάναμε ένα μεγάλο δίκαιο και ανιδιοτελή αγώνα για το κοινό λαϊκό συμφέρον προκειμένου να κατακτήσουμε τα αυτονόητα τα οποία και τελικώς πετύχαμε.
Από το
ο πολιτικός μηχανικός και
πρόεδρος της Επιτροπής
κ. Μανώλης Κρεβατσούλης
1987 έως το 2006 υπήρχαν 74 οικισμοί στον νομέ Ρεθύμνης οι οποίοι μέχρι τότε και δίχως πρόβλημα γινόντουσαν αγοροπωλησίες με σχετική έκδοση οικοδομικών αδειών και  λειτουργούσε πλήρως η οικοδομή.
Ξαφνικά αντιλαμβάνονται οι υπηρεσίες ότι η τότε διοίκηση του 1987 δεν είχε  ορθώς δημοσιεύσει το σχεδιάγραμμα και τους χάρτες για τους παραπάνω αναφερόμενους οικισμούς. Αντί λοιπόν η πολιτεία να σκύψει έστω και ετεροχρονισμένα στο πρόβλημα αναστέλλει «άτσαλα» την έκδοση οικοδομικών αδειών, ταυτόχρονα με την μη μεταγραφή και κύρωση συμβολαίων με αποτέλεσμα να οδηγήσει σε οικονομικό μαρασμό την οικοδομή  γενικότερα, που θυμίζουμε αποτελεί τον ένα εκ των 2 βασικών αναπτυξιακών πυλώνων της τοπικής οικονομίας.
Προκειμένου λοιπόν να γίνουμε δεκτοί από τον τότε υπουργείο Υπεχωδε για την παρουσίαση των συγκεκριμένων θεμάτων/προβλημάτων αναγκαστήκαμε να προβούμε στην πάγια πλέον τακτική ως μέτρο αντιμετώπισης συναφών προβλημάτων από τους πολίτες προς την πολιτεία, που δεν είναι άλλο από τους «συμβολικού χαρακτήρα» αποκλεισμούς δρόμων, υπηρεσιών κλπ.

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να τονίσω ότι το κλείσιμο τμήματος της εθνικής οδού τον Οκτώβριο του 2008 έγινε για 15 λεπτά της ώρας προκειμένου να καταγραφεί από τους τοπικούς δημοσιογράφους το αίτημα και μόνο. Όλη δε την υπόλοιπη ώρα ο συγκεντρωμένος κόσμος είχα σταθμεύσει παραπλεύρως της Εθνικής οδού χωρίς να δημιουργείται απολύτως κανένα πρόβλημα και μοιράζοντας σχετικό έντυπο υλικό. Ακόμα και αυτό το 15λεπτο είχε δοθεί διέξοδος από παράπλευρο οδικό δίκτυο προκειμένου να μην δημιουργηθεί κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Καθίσταται σαφές ότι μέχρι να φτάσουμε στο σημείο του ολιγόωρου αποκλεισμού της Εθνικής οδού, επί διετίας είχαμε καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα.

Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στην Ελληνική δικαιοσύνη και θα ήθελαν να πιστεύω ότι η στην αυριανή εκδίκαση της υπόθεσης να ληφθεί σοβαρά υπόψη το στοιχείο της λαϊκής εντολής που τότε είχαμε λάβει για το κοινό συμφέρον“.

 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή