free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Εικόνα που τρομάζει το τουριστικό Ρέθυμνο λόγω της απεργίας

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 4 λεπτά


Κέντρο Πλατανιά Σάββατο 31/7 (12.00) μεσημέρι
Τα σχόλια δικά σας
Εικόνα που τρομάζει το τουριστικό Ρέθυμνο από την έλλειψη καυσίμων

  • Ανυποχώρητοι στην επίταξη οι ιδιοκτήτες μεταφορείς
  • Αλάνες οι δρόμοι στο τουριστικό Ρέθυμνο
  • Τουρίστες βάζουν παλιά βενζίνη στα νοικιάρικα καταλυτικά ι.χ.
  • Με νέα λουκέτα κινδυνεύουν τουριστικές επιχειρήσεις και όχι μόνο

1/8/10
του Βασίλη Κασιμάτη

Στο Ρέθυμνο σταδιακά αλλά με υπερβολικά αργό ρυθμό ανεφοδιάζονται σποραδικά κάποια πρατήρια υγρών καυσίμων με αμόλυβδη κυρίως, αφού η εν λόγω καύσιμη ύλη ήταν αυτή που κυρίαρχα έφερε την επιζήμια κατάσταση στη χώρα.

Σε κάθε περίπτωση η υπόθεση «μετακίνηση» στο Ρέθυμνο παρουσιάζει ακόμα έντονα προβλήματα, ύστερα από σχεδόν μια εβδομάδα απεργιακής κινητοποίησης των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτίων Δ.Χ. η οποία έφερε το «στέγνωμα» στα πρατήρια.

Η εικόνα που παρουσιάζουν οι τουριστικές περιοχές του Νομού είναι αποκαρδιωτική.

Στον
Λίγο δυτικότερα προς Σφακάκι, η ίδια εικόνα
μιζέριας & εξαθλίωσης. Μαγαζιά & δρόμοι άδειοι!!
Και η ώρα; … 12.10  το μεσημέρι
Πλατανιά μέρα μεσημέρι Σαββάτου, όπου άλλες χρονιές τέτοια εποχή  η κίνηση ήταν μεγάλη, σήμερα δεν κυκλοφορούσε ψυχή.
Οι δρόμοι έχουν μετατραπεί σε αλάνες. Οι τουρίστες ψάχνουν απεγνωσμένα λίγες σταγόνες αμόλυβδης ενώ οι ακυρώσεις λόγω της απεργίας είναι χιλιάδες. 

Ομοίως και η μείζονα τουριστική – δυτική πλευρά της πόλης του Ρεθύμνου όπου παραδοσιακά τέτοια εποχή ασφυκτιά από κόσμο και αυτοκίνητα.
Σήμερα κρανίου τόπος!!

Οι ξενοδόχοι και λοιποί τουριστικοί επιχειρηματίες είναι σε απόγνωση, αφού ύστερα από μια δραματική καλοκαιρινή σαιζόν και έπειτα από την ανυπέρβλητη ίσως οικονομική στενωπό του 2010, περίμεναν αυτές τις ημέρες του (15 Ιουλίου - 15 Αυγούστου) για να μετριάσουν τα «σπασμένα».
Πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι ιδιοκτήτες των γραφείων ενοικιάσεων αυτοκινήτων. Μεγάλο θέμα έχει δημιουργηθεί αφού πολλοί τουρίστες που ξεμένουν, προκειμένου να επιστρέψουν στα ξενοδοχεία τους, ανεφοδιάζονται με την παλιά Super βενζίνη (μη καταλυτική) αφού είναι η μόνη σε πλεονάζοντα αποθέματα στα πρατήρια.
Αυτό όμως δημιουργεί μεγάλη ζημιά στο καταλύτη καθώς και στο κινητήρα με τους ιδιοκτήτες των γραφείων να καλούνται να πληρώσουν τη “νύφη”.
Καταγγελία αναγνώστη μας έφερε το θέμα στο φως, όταν ο ίδιος ήταν αυτόπτης μάρτυρας αψημαχίας μεταξύ ενός τουρίστα και ενός πρατηριούχου από το ανατολικό Ρέθυμνο. Ο τουρίστας επέμενε να βάλει στο “νοικιάρικο” καταλυτικό ι.χ. τη παλιά βενζίνη και ο πρατηριούχος αρνιόταν αφού γνώριζε το ύψος της ζημιάς που θα προκαλούσε η κίνηση αυτή.
Τελικά ειδοποιήθηκε ο ιδιοκτήτης και το αυτοκίνητο επεστράφη στο γραφείο αλώβυτο αυτή τη φορά.

Αλλού όμως εντοπίζεται το τεράστιο πρόβλημα. Στο ημερολογιακό.
Κανείς εκ των μεγάλων Αθηναϊκών μέσων ενημέρωσης δεν έχει κάνει λόγο για τον λάθος χρόνο που επέλεξε η κυβέρνηση να καταθέσει το νομοσχέδιο. Γιατί;

Προκύπτουν λοιπόν δυο μεγάλα ερωτηματικά:

  • Εφόσον η κυβερνώσα παράταξη γνώριζε εκ πρωιμίου ότι οι αντιδράσεις θα ήταν μεγάλες, γιατί δεν επέλεξε τον Οκτώβριο για να περάσει το «καυτό» νομοσχέδιο και το έκαναν εν μέσω της υψηλής τουριστικής περιόδου, προκαλώντας ανεπανόρθωτη ζημία στη βαριά βιομηχανία του τουρισμού;
  • Πόσο εκ του προχείρου τελικά λειτουργεί τούτη η κυβέρνηση όταν επιλέγει διαρκώς λάθος εποχές ή λάθος πρακτικές για τα σκληρά μέτρα που ελλείψει σοβαρής και ικανής αντιπολίτευσης, παίρνει;

Οι μεταφορείς πάντως εμφανίζονται ανυποχώρητοι στις θέσεις τους παρόλη την πολιτική επιστράτευση που επιβλήθηκε από την κυβέρνηση, η οποία κατά πολλούς είναι αντισυνταγματική.

Πως μπορείς να υποχρεώσεις ιδιώτες να εργαστούν εν μέσω καλοκαιριού;

«Με τι καύσιμα θα πάμε να φορτώσουμε τα προϊόντα και καύσιμα όταν και τα δικά μας φορτηγά έχουν στερέψει;» μας είπε Ρεθυμνιώτης οδηγός φορτηγού.

«Προσπαθήσαμε μετά τα χθεσινά έντυπα επίταξης που λάβαμε, να βάλουμε φορτηγά στην ΑΝΕK για Πειραιά και από τα 10 που ζητήσαμε να στείλουμε, η ΑΝΕΚ μας ενέκρινε τα τρία μόνο, αφού όπως μας δήλωσε ο πράκτορας, το γκαράζ εμφανίζεται γεμάτο και δεν υπάρχει χώρος. Eμείς λόγω της  απεργίας δεν είχαμε ακολουθήσει την πεπατημένη που είναι η συνήθης κράτηση χώρου.» μας είπε άλλος Ρεθυμνιώτης ιδιοκτήτης εταιρίας μεταφορών.

«Δεν μας αφήνουν να μπούμε στους χώρους παραλαβής καυσίμων στα Ηράκλειο» μας είπε τέλος ακόμα ένας οδηγός βυτιοφόρου και ιδιοκτήτης πρατηρίου, μιλώντας και αυτός στη ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.

Πάντως το θέμα που προέκυψε από την κατάθεση του νομοσχεδίου δεν φαίνεται να οδεύει προς εξομάλυνση αφού και οι μεταφορείς έχουν το δίκιο με το μέρος τους αλλά και η κυβέρνηση ζητά να επιβληθεί η εναρμόνιση του Ελληνικού συστήματος αδειών Δ.Χ. με αυτό της Ευρώπης.

 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή