free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Η Α.Ν.Ε.Ρ. προ των πυλών του Ρεθύμνου…

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 3 λεπτά

Η Α.Ν.Ε.Ρ. προ των πυλών του Ρεθύμνου…

25/2/2009

Από πρόσφατη έρευνα ανακαλύψαμε ότι το πλοίο SANTA MARIA I.  βρίσκεται σε τελ
του Βασίλη
Κασιμάτη
ική φάση εργασιών συντήρησης, έτοιμο για δρομολόγηση σε ακτοπλοϊκή γραμμή.


Αν ανατρέξουμε στο σύντομο παρελθόν θα θυμηθούμε ότι πρώτη η εφημερίδα μας ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ είχε δημοσιεύσει τον Δεκέμβριο αποκλειστικές φωτογραφίες του συγκεκριμένου σκάφους από το Πέραμα.
 

Το πλοίο λοιπόν μπήκε πριν 2 μέρες για δεξαμενισμό στην «Πλωτή Δεξαμενή Περάματος» και αναμένεται να εκτελέσει τον ετήσιο προγραμματισμένο δεξαμενισμό συντήρησης καθώς και επιπλέον εργασίες αναβάθμισης στους εξωτερικούς & εσωτερικούς χώρους.

Όλοι γνωρίζουμε όταν μπαίνει ένα πλοίο σε ανάλογη δεξαμενή τι έπεται!
Άμεση δρομολόγηση σε γραμμή!! Συνήθως, ολίγων ημερών παραμονή για εκτέλεση συγκεκριμένων εργασιών και  άμεση καθέλκυση για ανάληψη εκτέλεσης συγκεκριμένου δρομολογίου.

(Σειρά φωτογραφιών στη “Πλωτή Δεξαμενή Περάματος” από τον Panagia Ekatontapiliani από το shipfriends.gr)



φωτό από τον Ben Bruce και το nautilia.gr
Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές της εφημερίδας μας (αν και η ΑΝΕΡ κρατά ακόμα μυστικές τις κινήσεις της) το πλοίο αυτό είναι το ένα εκ των τριών που θα δρομολογήσει η υπό ίδρυση εταιρία στο Ρέθυμνο.

Το SANTA MARIA I. είναι 18 ετών (αρκετά νέο σύμφωνα με τα συγκριτικά στοιχεία της Ελληνικής αγοράς) λίαν σύγχρονο, 130 περίπου μέτρων και με αρκετά καλές ξενοδοχειακές ανέσεις.
 

Κατασκευάστηκε  στα ναυπηγεία της Fincantieri Ιταλίας με ότι ποιο σύγχρονο υπήρχε τότε για λογαριασμό της ναυτιλιακής εταιρίας του Βατικανού (Α.D.N.) με σκοπό να δρομολογηθεί στη γραμμή Ιταλίας-Πάτρας.
Είναι εξαρχής κατασκευασμένο ως ferry boat χωρίς καμία πρόσθετη μετασκευή.

Χαρακτηριστικό του είναι η ευκολία δρομολόγησής του ακόμα και στο πιο δύσκολα λιμάνια μιας και διαθέτει συστήματα ναυσιπλοΐας και ελέγχου εντός λιμανιών (2 bow thrusters κλπ) χωρίς να χρειάζεται καμιά βοηθητική παρέμβαση.

Από έρευνα που κάναμε στο ναυτιλιακό χώρο, το συγκεκριμένο πλοίο έχει αποκομίσει πολύ καλές κριτικές από τους ειδικούς.

Παρόλα αυτά και σύμφωνα πάντα με α
φωτό από τον Panagia Ekatontapiliani από το shipfriends.gr
ποκλειστικές δημοσιογραφικές πληροφορίες της εφημερίδας μας, μάλλον δεν θα πλέει για αρκετό καιρό στη συγκεκριμένη γραμμή μιας και η ΑΝΕΡ, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές,  έχει ήδη προβεί σε αγορά ενός ακόμα μεγαλύτερου – συμβατικού τύπου – πλοίου το οποίο
βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε άλλο καρνάγιο του εξωτερικού κάνοντας τις αναγκαίες μετατροπές για το Αιγαίο πέλαγος.


Τα άλλα δύο (από τα τρία) πλοία της ΑΝΕΡ που αναφέραμε παραπάνω είναι νεότευκτα και αναμένεται να αποτελέσουν την έκπληξη στα Ελληνικά νερά μιας και είναι νεότατα, ταχύτατα και υπερσύγχρονα!
(Η εφημερίδα μας διαθέτει αποκλειστικό φωτογραφικό υλικό για τα παραπάνω).

Λίαν συντόμως περιμένουμε όλα τα ανωτέρω να επιβεβαιωθούν …. Κυριακή κοντογιορτή.

Με τσι γειές μας…
 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή