Η Γραμμή Καταναλωτή δέχεται της περισσότερες κλήσεις για βιομηχανικά προϊόντα
Η Γραμμή Καταναλωτή “1520” του υπουργείου Ανάπτυξης δέχθηκε 3.915 τηλεφωνικές κλήσεις το μήνα Οκτώβριο, με την πλειοψηφία των τηλεφωνικών κλήσεων να αφορούν ερωτήσεις των καταναλωτών και όχι παράπονα.
Ειδικότερα, από τις 3.915 τηλεφωνικές κλήσεις, οι 3.349 αφορούσαν ερωτήσεις τις οποίες δέχθηκε το τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου και οι 566 παράπονα, εκ των οποίων μόνο 20 αφορούσαν στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες, στις οποίες περιλαμβάνονται και οι τράπεζες και μόλις ένας πολίτης διαμαρτήθηκε για προβλήματα που αντιμετωπισε με πιστωτικές κάρτες για τις οποίες τόσος θόρυβος υπήρξε το τελευταίο διάστημα.
Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι περισσότερες ερωτήσεις, που ανήλθαν σε 664, είχαν να κάνουν με ελαττωματικά βιομηχανικά προϊόντα και αμέσως μετά ακολούθησαν ο κλάδος της τηλεφωνίας με 400 ερωτήσεις, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες με 379 ερωτήσεις, θέματα που αφορούσαν γενικότερα στον πολίτη με 252 ερωτήσεις, ο κλάδος υγρών καυσίμων με 230 ερωτήσεις και το ζήτημα των τιμών με 218 ερωτήσεις.
Όσο για τα παράπονα, 114 αφορούσαν στον τομέα της τηλεφωνίας, 90 σε ελαττωματικά μη ασφαλή βιομηχανικά προϊόντα, 59 στα σούπερ μάρκετ, 51 στην αγορά τροφίμων και ποτών, 38 στον κλάδο μαζικής εστίασης και 35 στην αγορά υγρών καυσίμων.
Ημερίδα για τους έλληνες καταναλωτές
Ημερίδα με θέμα “Ο καταναλωτής στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά” διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης. Στο πλαίσιο της ημερίδας, που πραγματοποιείται την Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2008, στο ξενοδοχείο Divani Caravel – αίθουσα Ιλισσός, μεταξύ άλλων, θα μιλήσουν ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Χρ. Φώλιας και ο υφυπουργός, κ. Γιώργος Βλάχος, ενώ θα παρουσιαστεί έρευνα με τίτλο “Οι Έλληνες καταναλωτές απέναντι στην πρόκληση της εσωτερικής αγοράς”.
Α.Β.