φωτο του “Βιτσέντζος Κορνάρος”
από τον Captain Nionios – Nautilia.gr Ίσως να παρουσιαστεί μικρή καθυστέρηση από τη ΛΑΝΕ στο δρομολόγιο Πειραιάς - Κύθηρα - Ρέθυμνο (Ρέθυμνο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Γύθειο – Πειραιάς)
του Βασίλη Κασιμάτη
Σε σχετική ερώτηση που θέσαμε στο πρακτορείο και ακολούθως σε εκπρόσωπο της εταιρίας μας ανέφεραν ότι αναμένουν ακόμα από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας την τελική έγκριση. Το πλοίο “Βιτσέντζος Κορνάρος“, όπως αναφέραμε και στο προχθεσινό μας δημοσίευμα είναι έτοιμο. Βγήκε από τη Δεξαμενή Βασιλειάδης και κρίθηκε αξιόπλοο από το Νηογνώμονα.
Η προσπάθεια αυτή δεν χαιρετίζεται και με τις καλύτερες προϋποθέσεις από το επιβατικό κοινό του Ρεθύμνου αλλά για να λέμε και «του στραβού το δίκιο» κάτι καλό απορρέει από αυτό το δρομολόγιο.
Δε σχολιάζουμε το αν θα ταξιδέψει ο Ρεθυμνιώτης με το συγκεκριμένο δρομολόγιο για Πειραιά, αν και πολύ το αμφιβάλλουμε, αλλά το βέβαιο είναι ότι το καλοκαίρι, τα εμπλεκόμενα στη συγκεκριμένη γραμμή, Αιγαιοπελαγίτικα νησιά θα επωφεληθούν και το Ρέθυμνο θα λάβει και αυτό πολλά, τόσο εμπορικά όσο και τουριστικά οφέλη από την σύνδεσή του με αυτά.
Να σχολιάσουμε και κάπου εδώ δημοσίευμα που διαβάσαμε σε άλλο Ρεθυμνιώτικο μέσο ενημέρωσης.
Εκεί αναφέρθηκε «…. ότι η γραμμή των Κυθήρων είναι αυτή που επιδοτείται ως άγονη από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και όχι η γραμμή του Ρεθύμνου».
Αυτό από τους σχετικούς μπορεί να χαρακτηριστεί, επιεικώς ως αστειότητα!
Για όσους λοιπόν έχουν ασχολήθεί με το θέμα γνωρίζουν ότι ο διεθνής διαγωνισμός από το ΥΕΝ για τη συγκεκριμένη γραμμή ήταν ο εξης:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΡΕΘΥΜΝΟ
ΡΕΘΥΜΝΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΓΥΘΕΙΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ.
Συνεπώς το Ρέθυμνο εντάχθηκε σε επιδοτούμενο δρομολόγιο άγονης γραμμής και αυτό τα λέει όλα.
Οι εντυπώσεις που επιμένουν να προκαλούν ορισμένοι, αγαπητοί μας αναγνώστες δε κερδίζονται με την απλή συγγραφή αλλά μόνο με την γνώση.
Και συνεχίζουμε λέγοντας ότι εδώ σημειώνεται η ολιγωρία της πολιτικής μας ηγεσίας καθώς και η εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων όπως πολλάκις έχουμε και αλλού αναφέρει.
Το λέμε αυτό διότι η προσπάθεια που έγινε για να ενταχθεί σε αυτή τη γραμμή το λιμάνι του Ρεθύμνου ήταν συλλογική και βαρύνει συγκεκριμένα πρόσωπα από επίπεδο πολιτικής ηγεσίας του Ρεθύμνου.
Αν τα ίδια «Ρεθυμνιώτικα» πρόσωπα είχαν ασχοληθεί το ίδιο ένθερμα και με το ίδιο σθένος και πίεση για την ενίσχυση των 2 προσπαθειών, αυτών της Cretan Lines και της A.N.E.Ρ , να είστε σίγουροι ότι ίσως σήμερα να είχαμε ήδη Ρεθυμνιώτκο βαπόρι στο λιμάνι μας και όχι να περιμένουν κάποιοι να ταξιδέψουμε μέσω…. Καπερναούμ!!
Από την άλλη όταν οι πολιτικοί ηγέτες μας αφήνουν αιχμές και μομφές κατά των 2 αυτών Ρεθυμνιώτικων κινήσεων, χαρακτηρίζοντας τα ενίοτε και ως μη σοβαρά και ταυτόχρονα εμφανώς απαξιώνουν με ανάλογα δημοσιεύματα τις προσπάθειές τους επανειλημμένως, αυτό εγείρει τα πολλά ερωτηματικά και εμάς προσωπικά μας κάνει να σχηματίζουμε την άποψη που έχουμε υιοθετήσει εδώ και αρκετό πλέον καιρό.
Κάποιοι συνάδελφοι δημοσιογράφοι λοιπόν επιμένουν στο να εθελοτυφλούν και να προσπαθούν να κατευθύνουν το αναγνωστικό κοινό προς άλλην κατεύθυνση, αλλά εμείς είμαστε εδώ για να βάζουμε στη θέση τους τα πράγματα.
Με τσι γειές μας….