free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Προκλητική αδιαφορία της ΑΝΕΚ για το Ρέθυμνο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 5 λεπτά

Προκλητική αδιαφορία της ΑΝΕΚ για το Ρέθυμνο

  • Πέτυχε αυτό που ήθελε και τώρα ο Ρεθυμνιώτης δεν απασχολεί …

       25/3/10

του Βασίλη
Κασιμάτη
Στις 20 Ιανουαρίου 2010 η ναυτιλιακή εταιρία ΑΝΕΚ μας έστειλε επιστολή/ανακοίνωση (όπου και δημοσιεύσαμε), επισημαίνοντας το κλείσιμο του Κεντρικού πρακτορείου της στο Ρέθυμνο.
Έκτοτε στο μεγάλο Ρεθυμνιώτικο επιβατικό κοινό παρουσιάζονται διαρκώς προβλήματα από την έλλειψη κεντρικού πρακτορείου, όπως τακτοποίηση ακυρώσεων εισιτηρίων, αλλαγές ημερομηνιών, εισιτήρια OPEN, εκπτώσεις, εμπορευματική εξυπηρέτηση, καθώς και άλλα πολλά παρεμφερή ζητήματα, τα οποία η έλλειψη κεντρικού πρακτορείου σε μια τόσο μεγάλη επιβατική περιφέρεια όπως είναι αυτή του Ρεθύμνου, δημιουργεί μεγάλα προβλήματα.

  • Χάσαμε τα πλοία, τώρα χάσαμε και το Κεντ. πρακτορείο.
  • Από το κακό στο χειρότερο πάμε.
  • Ρέθυμνο: ένα βήμα μπρος – τρία … πίσω!!
  • Και το χειρότερο είναι ότι κάποιοι “δικοί μας”, τα στηρίζουν αυτά!” 

Είναι τα λόγια που ακούγονται στις πλατείες και στα καφενεία.

Εμείς πάντως έκτοτε της ανακοίνωσης και πριν προβούμε στην δημοσιοποίηση των γεγονότων προσπαθήσαμε επανειλλημμένως και επιμόνως να επικοινωνήσουμε με την διοίκηση της ΑΝΕΚ με σκοπό να μας ενημερώσει για το πως σκοπεύει να δώσει λύση στο πρόβλημα, διότι είναι ξεκάθαρο ότι για “ψιλουπήδημα” ο Ρεθυμνιώτης δεν δύναται να μεταβαίνει στα Χανιά ή στο Ηράκλειο για να αλλάξει ένα εισιτήριο, κλπ.
Προσπαθήσαμε, αλλά η ΑΝΕΚ επέλεξε το δρόμο της σιωπής. Γραμματείς και τηλεφωνήτριες απλά μας έλεγαν :
“… ναι αύριο θα έχετε απάντηση από τον υπεύθυνο, ναι μεθαύριο θα επικοινωνήσει η διοίκηση …” Φώς όμως ποτέ! Γιατί;;;

Πάντως το απλό θα ήταν π.χ. να ορίσει ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο του Ρεθύμνου ως κεντρικό της πρακτορείο. Όπως έκανε πριν από μερικούς μήνες και η ΛΑΝΕ, όπως γίνεται σε πάρα πολλές περιοχές της Ελλάδας, από πάρα πολλές ναυτιλιακές εταιρίες.

Στην προσπάθεια λοιπόν να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας, στείλαμε 3 ηλεκτρονικές επιστολές (email), τηλεφωνήσαμε αρκετές φορές στην ΑΝΕΚ και όλα αυτά ενημερώνοντας την εταιρία για τα προβλήματα που ζητούν λύση και την δική μας επιθυμία να ενημερώσουμε ακολούθως το αναγνωστικό κοινό της εφημερίδας μας και το ακροαματικό κοινό του σταθμού μας.

Η απάντηση της ΑΝΕΚ στις δημοσιογραφικές μας προσπάθειες ήταν ένα  μεγάλο… ΤΙΠΟΤΑ!!!

Ναι, καλά διαβάσατε! Ενώ λάβαμε από τα επώνυμα στελέχη της εταιρίας την διαβεβαίωση ότι θα έχουμε άμεση απάντηση, εντούτοις τρείς μήνες τώρα και η ΑΝΕΚ δείχνει στο Ρέθυμνο το παγερά αδιάφορο πρόσωπό της.

Σε άλλα δύο σημεία έχουμε δει … μια από τα ίδια!

   1.Το ίδιο πρόσωπο που έδειξε και στις 7 Σεπτεμβρίου του 2008 όταν πάγωσε το Ρεθυμνιώτικο κοινό με την απόφασή της να διακόψει την θαλάσσια επικοινωνία του Νομού με το Πειραιά για απλή λογιστική και να βυθίσει ολάκερο το νομό στην ακτοπλοϊκή απομόνωση, η οποία επέφερε όλα εκείνα τα επιζήμια για τους Ρεθυμνιώτες, παράγωγα.
Ακρίβεια τιμών, επιβατική δυσκινησία, αφάνταστη ταλαιπωρία σε χιλιάδες επιβάτες, δυσπραξία στην εμπορευματική κίνηση και τόσα άλλα!
Έφερε άλλωστε και ένα τεράστιο παρασκήνιο στην προσπάθεια των Ρεθυμνιωτών να προσπαθήσουν μονάχοι τους να λύσουν το πρόβλημα, με τρικλοποδιές, πολιτικές παραινέσεις, ίντριγκες και ένα σωρό άλλα, που είναι όντως γνωστά στο μέσο Ρεθυμνιώτη αλλά και Κρητικό.

   2. Το ίδιο πρόσωπο μάλιστα, αυτό της παγερής αδιαφορίας, έδειξε και λίγα χρόνια νωρίτερα, θυμόμαστε όλοι, όταν αποφάσισε να τραβήξει τα Ρεθυμνιώτικα πλοία από το λιμάνι του Ρεθύμνου.

Οι επαγγελματίες παίρνουν θέση και απαντούν. Οι “άλλοι” … σιωπούν!

Εγώ προσωπικά ως δημοσιογράφος αλλά και ως επαγγελματίας, ένα έχω να πω.
Νεαρός ήμουν ακόμα όταν διδάχθηκα, ότι όταν κάποιος μου στέλνει μια επιστολή ζητώντας μου το οτιδήποτε, οφείλω να ανταποκριθώ άμεσα, είτε με σαφή απάντηση είτε λέγοντας απλά ” …έλαβα την επιστολή σας και δεσμεύομαι να απαντήσω το ταχύτερο δυνατό“.
Κι αν θέλετε, αυτό επιτάσσει και ο κώδικας επαγγελματικής δεοντολογίας.
Δυστυχώς όμως τίποτα από τα ανωτέρω δεν έγινε.
Δυστυχώς η ΑΝΕΚ δεν μπήκε καν στο κόπο να δώσει έστω και μια λακωνική δήλωση σε μια δημοσιογραφική ομάδα που παλεύει σκληρά και μεταδίδει ειδήσεις, έντυπα, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά και διαδικτυακά, σε ένα τεράστιο για τα Κρητικά δεδομένα κοινό!
Η ΑΝΕΚ τελικά, επιδεικνύοντας μια εντελώς αδιάφορη πρακτική επικοινωνίας & γενικότερης συμπεριφοράς, έδειξε για μια ακόμα φορά ότι το Ρέθυμνο της είναι εντελώς αδιάφορο.
Πριν από 2 περίπου χρόνια, πέτυχε αυτό που ήθελε.
Να απομονώσει ακτοπλοϊκά το Νομό και να αναγκάσει Ρεθυμνιώτες επιβάτες και επαγγελματίες μεταφορείς να ταξιδεύουν από Χανιά, κερδίζοντας 4,5 εκατομμύρια ευρώ (μόνο για το πρώτο χρόνο), από την … “τακτοποίηση” των εξόδων της στο Ρέθυμνο!
Με τη θυγατρική της ΛΑΝΕ (Βιτσέντζος Κορνάρος), επίσης κατάφερε χαρακτηρίζοντας άγονο το Ρεθυμνιώτικο λιμάνι, να κερδίσει άλλα τέσσερα εκατομμύρια από την “γενναία” κρατική ετήσια επιδότηση.
Τεράστια κέρδη για την εταιρία – τεράστια ζημία όμως για το Νομό Ρεθύμνου σε όλα τα επίπεδα!!

Επίλογος και … ώρα για σκέψεις

Σειρά έχει πλέον ο ίδιος ο Ρεθυμνιώτης, ο οποίος έχει την ξεκάθαρη επιλογή να διαλέξει από που θα πρέπει να ταξιδεύει (Χανιά ή Ηράκλειο) και αν τελικά αυτές οι πρακτικές της ΑΝΕΚ … τον ικανοποιούν.
Πάντως μονοπώλιο δεν υφίσταται και ναυτιλιακές εταιρίες στη Κρήτη επί της παρούσης είναι τρείς και όχι μία! Και έπεται και συνέχεια!
Ας κάνει ο καθένας τις επιλογές και ας βραβεύσει με την “ψήφο” του τις όποιες πρακτικές και συμπεριφορές τον πληρούν.

Με τσι γειές μας …

 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή