free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Πόλεμος μεταφορικών εταιριών στη Κρήτη

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 3 λεπτά

Πόλεμος μεταφορικών εταιριών στη Κρήτη

  • Κυρίαρχα θύματα οι Ρεθυμνιώτες επαγγελματίες.

             2/3/10

του Βασίλη
Κασιμάτη
Ύστερα από ενάμιση χρόνο ακτοπλοϊκής απομόνωσης του Νομού Ρεθύμνης, υπαρκτά είναι πλέον τα μεγάλα προβλήματα που προκύπτουν και σε δευτερογενή τομέα.

Οι Ρεθυμνιώτες μεταφορείς αναγκάζονται πλέον να μεταφέρουν τα εμπορεύματα του Ρεθύμνου και όχι μόνο, από τα 2 εναπομείναντα λιμάνια του νησιού, αυτά των Χανιών και του Ηρακλείου.
Δυστυχώς όμως οι συνάδελφοί τους, κυρίως από το Ηράκλειο έχουν ξεκινήσει ένα «πόλεμο» κάνοντας χρήση των προσωπικών τους γνωριμιών και επαφών με τα οικεία λιμεναρχεία και βάλλουν τελευταίως κατά των συντοπιτών μας επαγγελματιών.

Το αποτέλεσμα είναι καθημερινά να προκύπτει πλήθος καταγγελιών για «ψιλουπήδημα» και τα λιμενικά όργανα να αναγκάζονται να σταματούν για έλεγχο μόνο τα Ρεθυμνιώτικα φορτηγά. Καθίσταται σαφές ότι αν ασκήσεις εξονυχιστικό έλεγχο σε οποιοδήποτε επαγγελματία από όποιο κλάδο … κάτι πάντα θα βρείς έστω και στο ελάχιστο. Ακόμα και ποδηλάτη να σταματήσει η τροχαία, αν θέλει να βρει κάτι … θα το βρει!!

Μήλον της Έριδος αποτελεί το πελατολόγιο των Ρεθυμνιωτών μεταφορέων. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι όταν καθυστερήσει φορτίο από «σταματημένο» φορτηγό, ο πελάτης δυσανασχετεί και ενίοτε αλλάζει μεταφορική εταιρία. Εκεί είναι και το όλο θέμα.

Σε επικοινωνία που είχαμε με τον πρόεδρο των μεταφορέων δημοσίας χρήσεων Νομού Ρεθύμνου κ. Γιώργη Δούσμανη μας ενημέρωσε ότι το πρόβλημα ευτυχώς δεν είναι γενικευμένο, αλλά αφορά συγκεκριμένους επαγγελματίες που ίσως έχουν ανεπτυγμένες επαγγελματικές δραστηριότητες εντός και του Νομού Ηρακλείου.

Με άλλα λόγια κάποιοι Ηρακλειώτες μεταφορείς, «στεναχωριούνται» όταν αντικρύζουν Ρεθυμνιώτικων συμφερόντων φορτηγά να φορτώνουν Ηρακλειώτικα φορτία.
Εν προκειμένω, η αγορά είναι ελεύθερη και στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού, αυτού του είδους οι δραστηριότητες & πρακτικές είναι πέρα για πέρα θεμιτές. Εμείς όμως προκαλούμε το δημοσίευμα ούτως ώστε να παύσει το πρόβλημα εν τη γενέση του.

Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να αναδείξουμε το εν λόγω πρόβλημα για δύο λόγους

  • 1. Όταν ασκείται δειγματοληπτικός έλεγχος από τις λιμενικές αρχές, δεν δύναται να σταματάς την ίδια μεταφορική εταιρία σε καθημερινή βάση δίχως να διενεργείς έλεγχο σε άλλα οχήματα λίαν προκλητικά.
  • 2. Η έλλειψη ακτοπλοϊκής σύνδεσης στο Νομό Ρεθύμνου τελικά έχει πολλά αρνητικά παράγωγα και πάμπολλα είναι τα προβλήματα που απορρέουν από αυτή σε όλα τα επίπεδα, στοιχείο που επιτάσσει την ταχεία εξυγίανση του ζητήματος.

Το ζητούμενο στην ιστορία είναι ότι και τα λιμενικά όργανα δεν θα πρέπει να ενδίδουν σε φιλικά προσκείμενες πλευρές με στόχο την δακτυλοδεικτούμενη και μονομερή άσκηση των κατά τα άλλα επιβεβλημένων καθηκόντων τους.
Θεωρούμαι δε, ότι και το ΥΕΝ θα πρέπει να λάβει γνώση του ζητήματος διότι οι πελατειακές σχέσεις μεταξύ επιχειρηματιών και αρχών έτσι κι αλλιώς ανήκουν σε άλλες εποχές, οι οποίες κανονικά έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.

Με την ευκαιρία να συγχαρούμε και τον Πλοίαρχο κ. Βαφίδη Μανώλη (από την Βέροια), έναν ικανότατο αξιωματικό, ο οποίος ανέλαβε πριν από μερικές ημέρες καθήκοντα νέου κεντρικού Λιμενάρχη στο πιο νευραλγικό λιμάνι της Κρήτης. Αυτό του Ηρακλείου.
Τον συναντήσαμε προ ημερών και του ευχηθήκαμε καλή σταδιοδρομία στα νέα του καθήκοντα.

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή