Πόσο “ευκαιρία” είναι η μείωση του τέλους ταξινόμησης;
Αν και το μέτρο για τη μείωση του τέλους ταξινόμησης στο 50% δεν έχει πολλές μέρες που ανακοινώθηκε, η επισκεψιμότητα στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων, όπως μας ενημέρωσε και ο ιδιοκτήτης αντιπροσωπείας κ. Μαυρομάτης στο ρεπορτάζ της “Ρ.Α.”, φαίνεται να αναθερμαίνεται.
Από 500 ευρώ στα μικρά καινούργια αυτοκίνητα, έως και 5.000 ευρώ περίπου στα μεγάλα, κυμαίνονται οι μειώσεις των τιμών μέχρι τις 7 Αυγούστου που θα ισχύει το μέτρο.
Την αγορά αυτοκινήτου κάνουν περισσότερο δελεαστική και οι επιπλέον προσφορές που είχαν ξεκινήσει πριν από την ανακοίνωση της αλλαγής στο τέλος ταξινόμησης εξαιτίας του παγώματος της κίνησης των αγοραστών η οποία επηρεάστηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση.
Της Ελπίδας
Δημακοπούλου Η αγοροπωλησία ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι εκείνη που δημιουργεί τη λεγόμενη «χασούρα» στους ιδιοκτήτες μάντρας μεταχειρισμένων αφού έτσι όπως διαμορφώνεται η αγορά ο έμπορος αναγκάζεται να ρίξει την τιμή μέχρι και 20.000 ευρώ σε περιπτώσεις ακριβών αυτοκινήτων. Αυτό βεβαίως είναι φανερό ότι λειτουργεί προς όφελος των επίδοξων αγοραστών.
Πάντως όπως επισήμανε και στην κάμερα του AgoraTV ο έμπορος αυτοκινήτων κ. Σταγάκης, η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που πληρώνει τέλος ταξινόμησης και γι? αυτό μάλιστα επιβάλλεται και πρόστιμο από την Ε.Ε. στη χώρα μας. Το κέρδος όμως που δημιουργεί η ύπαρξη του τέλους είναι πολύ μεγαλύτερο από το ποσό του προστίμου που χάνει η Ελλάδα. Οι Έλληνες πολίτες παρ όλ? αυτά θα πρέπει να αισθάνονται ευχαριστημένοι και τυχεροί κι ας πληρώνουν και πάλι κάτι παραπάνω από όλους τους άλλους ευρωπαίους. Αναγκαζόμαστε δηλαδή να πούμε και «ευχαριστώ» για μια διευκόλυνση που φαίνεται να μας παρέχεται αλλά ουσιαστικά δεν μας παρέχεται. Εκεί που άλλες φορές θα πληρώναμε για την αγορά του αυτοκινήτου μας παραπάνω από τους υπόλοιπους ευρωπαίους, για λίγους μόνο μήνες, θα μπορούμε να πληρώσουμε το μισό του παραπάνω.