free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Σήριαλ διαξιφισμών Νικολούδη – Εγγλέζου

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 11 λεπτά

Σήριαλ διαξιφισμών Νικολούδη – Εγγλέζου

  • Επιστολή Εγγλέζου (χθες βράδυ) Επιστολή Νικολούδη (περασμένη βδομάδα)

30/10/2012

Σε έντονη αντιπαράθεση με αλλεπάλληλες επιστολές στον Τύπο, έχει εξελιχθεί η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ του πρώην Προέδρου της Cretan Lines (και νυν Περιφερειακού Συμβούλου Κρήτης) κ. Γιάννη Νικολούδη και του νομικού συμβούλου του συνεταιρισμού κ. Μανώλη Εγγλέζου Δεληγιαννάκη.

Με απανωτές απαντητικές επιστολές, οι δύο βασικοί εμπλεκόμενοι στην υπόθεση ?Υπογραφή Ναυλοσύμφωνου? αποποιούνται πλήρως των ευθυνών τους, επιχειρηματολογώντας ο ένας εις βάρος του άλλου για το ποιος τελικά ήταν ο καθ ύλην αρμόδιος για τις παραλήψεις που τυχόν έγιναν.

Την περασμένη εβδομάδα ο κ. Νικολούδης απαντώντας στην από 21 Οκτωβρίου 2012, πρώτη επιστολή του κ. Εγγλέζου (βλέπε εδώ: http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=5309 ) είπε τα παρακάτω, τα οποία ο κος Εγγλέζος απαντά ακολούθως με χθεσινή και πάλι επιστολή του:

(Δημοσιεύουμε πρώτα την επιστολή Νικολούδη 23/10 και ακολούθως την τελευταία επιστολή Εγγλέζου 29/10)
______________________________________________________________________

Γιάννης Νικολούδης 23/10/12:

«Ανέλαβα, όπως γνωρίζετε, Πρόεδρος του Συνεταιρισμού στις 27/6/2010 και παρέμεινα μέχρι και την Δευτέρα 22-10-2012, όπου και ανέλαβε καθήκοντα Προέδρου ο κ. Νίκος Σιλιγάρδος. Κατά τη διάρκεια της Προεδρίας μου, ήλθε το καράβι στο Ρέθυμνο, δρομολογήθηκε στη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς και εκπληρώθηκε το όνειρο όλων των Ρεθεμνιωτών, παρά τη δυσμενή οικονομική συγκυρία και τη δυσκολία εξεύρεσης κεφαλαίων. Δυστυχώς πριν από περίπου ένα μήνα διαπιστώθηκε μηχανική βλάβη που το έθεσε προσωρινά σε κατάσταση επισκευής.

Τις μέρες αυτές που μεσολάβησαν από την βλάβη μέχρι και σήμερα έχουν ακουστεί πολλά τόσο μέσω της τηλεόρασης και των ραδιοφώνων όσο και αυτά που γράφτηκαν στις εφημερίδες και στο διαδίκτυο. Όσο διάστημα διαρκούσε αυτή η ανήθικη επίθεση εναντίον μου με διαδιδόμενες συκοφαντίες από διάφορους κύκλους για να μην πληγεί επ? ουδενί η αξιοπιστία και τα συμφέροντα του Συνεταιρισμού μας, είχα αποφασίσει να μην απαντήσω.

Όμως η επιστολή του κ. Εγγλέζου, πρώην δικηγόρου του Συνεταιρισμού, προς τις εφημερίδες δεν μου αφήνει περιθώριο να μην αντιδράσω και να καταδείξω την αναλήθεια των ισχυριζομένων από αυτόν, καθώς είναι τουλάχιστον εξοργιστική η προσπάθειά του να μεταθέσει παραλείψεις και ανεπάρκειες σε εμένα. Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι ο σκοπός της ανάληψης εκ μέρους του καθηκόντων πληρεξουσίου δικηγόρου μας, ήταν η εξασφάλιση των συμφερόντων του Συνεταιρισμού κατά την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου και στη συνέχεια η παρακολούθηση των τρέχοντων και ενδεχομένως ανακύψαντων νομικών ζητημάτων του Συνεταιρισμού. Δεν ανέλαβε αυτά τα καθήκοντα ούτε για να κάνουμε δημόσιες σχέσεις αλλά ούτε για να του υποδείξουμε εμείς αυτά που όφειλε να κάνει.
Συγκεκριμένα:

1. Ενημερώθηκε για τη διαδικασία που θα οδηγούσε στην υπογραφή του ναυλοσυμφώνου με τον πλοιοκτήτη δέκα ημέρες περίπου πριν την υπογραφή (υπεγράφη τελικά την 23-3-2012). Η εντολή του Δ.Σ. ήταν, ενόψει της υπογραφής της σύμβασης, να ελεγχθούν όλοι εκείνοι οι παράμετροι που ενδεχομένως θα γινόταν τροχοπέδη στην θετική έκβαση των διαπραγματεύσεων. Συγκεκριμένα έλαβε εκ μέρους μας την εντολή να ελεγχθούν τόσο οι απαγορεύσεις απόπλου, όσο και το ναυτολόγιο, η πιστοποίηση ISM, οι οφειλές σε τράπεζες, ΝΑΤ και λοιπούς φορείς κ.α. Την ημέρα λοιπόν όπου βρεθήκαμε στο δικηγορικό γραφείο του κ. Σιούφα, οι κ. Δούσμανης, Σιλιγάρδος και εγώ, ως μέλη του Δ.Σ., μαζί με τους τεχνικούς μας συμβούλους, για την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου ο κ. Εγγλέζος ήταν παρών, δεν μας αποκάλυψε ότι δεν έχει προβεί σε καμία εκ των ως άνω ενεργειών και χαρακτηριστικό είναι ότι υπεγράφη το ναυλοσύμφωνο χωρίς να ακουστεί εκ μέρους του κανένας προβληματισμός που να αφορά την πλημμελή του έρευνα. Άλλωστε εάν μας είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν είχε κάνει όλα όσα είχε υποχρέωση ως πληρεξούσιός μας, θα είχε αντιδράσει, αν όχι εγώ, έστω κάποιος από τους λοιπούς παρευρισκομένους για λογαριασμό της εταιρίας.

2. Αλήθεια, γιατί δεν απεχώρησε από τη διαδικασία της υπογραφής και συνέχισε να είναι δικηγόρος και το επόμενο χρονικό διάστημα, αφού θεωρούσε ότι το ναυλοσύμφωνο που υπεγράφη δεν εξασφάλιζε την εταιρία; Άραγε γιατί δεν έθεσε ως δικηγόρος μας τις ενδεδειγμένες ασφαλιστικές δικλείδες στην διαπραγμάτευση, ώστε να μην θίγονται συμφέροντα της εταιρίας από το ναυλοσύμφωνο, όπως ισχυρίζεται κατόπιν εορτής;

3. Ο κ. Εγγλέζος επιμένει ότι μας ζητούσε επίμονα όλα τα απαραίτητα έγγραφα για να προχωρήσει η διαδικασία όπως τις απαγορεύσεις απόπλου, όσο και το ναυτολόγιο, την πιστοποίηση ISM, τις οφειλές σε τράπεζες, ΝΑΤ και λοιπούς φορείς. (Εδώ γελάμε). Μα γι? αυτό ακριβώς προσελήφθη ο κ. Εγγλέζος, για να μας ενημερώσει για αυτά τα ζητήματα. Στην πιο απλή αγοραπωλησία ακινήτου προσλαμβάνεται δικηγόρος για να κάνει έρευνα τίτλων, υποθηκών και διεκδικήσεων και λοιπών εκκρεμών ζητημάτων, ώστε να υπογραφεί το όποιο συμβόλαιο. Ο κ. Εγγλέζος λειτουργεί με την εξής παγκόσμια πρωτοτυπία: ο εντολέας του τον ενημερώνει για αυτά. Τότε ας μας εξηγήσει ποιος ο ρόλος του;

4. Δεν παραιτήθηκε, όπως ισχυρίζεται, από δικηγόρος του Συνεταιρισμού. Αποφασίστηκε η αλλαγή δικηγόρου από το Δ.Σ., καθώς διαπιστώθηκαν, δυστυχώς, εκ των υστέρων οι πλημμέλειες στον χειρισμό της υπογραφής του ναυλοσυμφώνου. Εάν όντως διαφωνούσε με την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου γιατί δεν απεχώρησε από τη διαδικασία και εάν όντως ήταν προβληματικό το ναυλοσύμφωνο γιατί δεν μας απέτρεψε από την υπογραφή του; Οι εκ των υστέρων διαπιστώσεις του δεν αφορούν προφανώς κανέναν.

5. Οι εκ των υστέρων εισηγήσεις του και υποδείξεις του δεν είχαν καμία απολύτως αξία για τον Συνεταιρισμό, αφού πλέον είχε υπογραφεί η σύμβαση και το μόνο που θα μπορούσε να δημιουργήσει μία εκ μέρους μας καταγγελία της σύμβασης αυτής, ήταν να μην παραλάβουμε ποτέ το πλοίο, ενώ εμείς ήδη είχαμε δώσει την προκαταβολή και είχαμε πληρώσει ένα σεβαστό ποσό για τη συντήρησή του ενόψει της δρομολόγησής του. Αν ξεκινούσαμε δικαστικές διαδικασίες, όπως ο ίδιος συμβούλευε είχαν υψηλό ρίσκο, οι οποίες το πιο πιθανόν θα τελείωναν μετά από 2-3 χρόνια.

Σύμφωνα δε με γνωμάτευση των δικηγόρων κ. Φασόλη και Νταλάκου, η καταγγελία του Ναυλοσυμφώνου θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα για τα συμφέροντα του Συνεταιρισμού, την οποία έχω στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Δηλαδή η δέσμευσή μας από το ναυλοσύμφωνο, το οποίο προφανώς και ενέκρινε για να το υπογράψουμε, αφού ήταν παρών κατά την υπογραφή του, δεν επέτρεπε τέτοιες κινήσεις που εάν κάναμε θα έθεταν σε κίνδυνο τον Συνεταιρισμό.
Η στοιχειώδης δικηγορική και επαγγελματική αξιοπρέπεια φαντάζομαι πως επιβάλλει να αποσύρεται ένας δικηγόρος από μία υπόθεση όταν δεν συμφωνεί με την ακολουθούμενη πορεία αυτής από τον εντολέα του. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.

6. Επειδή επιμένει στον αφιλοκερδή χαρακτήρα της εκπροσώπησής μας, οφείλω να επισημάνω ότι εάν το πρόβλημά του για να πράξει τα δέοντα ήταν να πληρωθεί, κακώς δεν ζήτησε αμοιβή εάν αυτή μας εξασφάλιζε συνεπή και επαρκή νομική κάλυψη.

7. Παρά το ότι με την επιστολή του ο κ. Εγγλέζος, δεν τηρεί την επαγγελματική εχεμύθεια που του επιβάλλει η Νομοθεσία ως δικηγόρο, καθότι αναφέρεται χωρίς προηγούμενη εντολή του Δ.Σ. σε γεγονότα που αφορούν την υπόθεση που του ανετέθη και επειδή όλα πρέπει να είναι στο φως και να γνωρίζουν όλοι οι Ρεθεμνιώτες κάθε λεπτομέρεια των ενεργειών μας διευκρινίζω ότι πράξαμε και έπραξα το καλύτερο δυνατόν για τα συμφέροντα του Συνεταιρισμού και ότι η συνείδησή μου είναι καθαρή. Κάποιων άλλων ίσως όχι.

Εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία στις προσπάθειες του νέου Πρόεδρου, να ξεπεραστούν γρήγορα τα όποια προβλήματα δημιούργησε η βλάβη του πλοίου και να ξεκινήσουν πάλι τα δρομολόγια προς όφελος του Ρεθύμνου.

Δηλώνω ότι θα είμαι πάντα δίπλα στην εταιρία όποια στιγμή χρειαστεί η βοήθειά μου».

Χθες βράδυ 29/10/12,  ο κος Μανώλης Εγγλέζος Δεληγιαννάκης απάντησε τα εξής:

«Διάβασα με προσοχή την απάντηση του πρώην προέδρου του Συνεταιρισμού στην επιστολή με την οποία ξεκαθάρισα τη θέση μου στους συνεταίρους, και, αν και το θέμα έχει αρχίσει να κουράζει, υποχρεούμαι να κάμω τις εξής παρατηρήσεις:

1. Από το περιεχόμενο της επιστολής μου, ο πρώην πρόεδρος επιλέγει να αναφερθεί στα της υπογραφής του ναυλοσυμφώνου. Έτσι, μπορούμε να θεωρήσομε ότι συμφωνεί με τα όσα ανέφερα σε σχέση με άλλα ζητήματα, όπως πχ το ταξίδι του στην Ελβετία όπου σπαταλήθηκαν δίχως λόγο χρήματα του Συνεταιρισμού και η ανεπιφύλακτη παραλαβή του πλοίου χωρίς απόφαση του ΔΣ, που στέρησε από το Συνεταιρισμό το δικαίωμα να επιδιώξει την επανόρθωση των ζημιών που υπέστη από την καθυστερημένη παράδοση.

2. Τα όσα αναφέρει όμως για την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου έχουν ενδιαφέρον, γιατί μπορούμε να συναγάγομε χρήσιμα συμπεράσματα για τον τρόπο με τον οποίο χειριζόταν τα ζητήματα που προέκυπταν. Έτσι, ισχυρίζεται ότι είχα τάχα κάμει πλημμελή έρευνα και δεν είχα ενημερώσει το Συνεταιρισμό περί αυτού, ότι θα έπρεπε να έχω αποχωρήσει από τη διαδικασία της υπογραφής και ότι θα έπρεπε να θέσω τις ενδεδειγμένες ασφαλιστικές δικλείδες. Μα, αυτό ακριβώς έχω γράψει, ότι ο χρόνος κατά τον οποίο υπεγράφη το ναυλοσύμφωνο (δέκα μέρες από την πρώτη επαφή, όπως λέει κι ο πρώην πρόεδρος), δεν επαρκούσε, χώρια που κάποια θέματα ήταν ενέργειες των πλοιοκτητών και της Τράπεζας, τα οποία δεν τα είχαν δώσει, όπως ο πρώην πρόεδρος ήξερε πριν από μένα, αφού αυτός ήταν ο διαπραγματευτής. Άρα γιατί θέλησε να υπογράψει οπωσδήποτε τη συγκεκριμένη ημερομηνία και όχι αργότερα, οπότε θα είχαμε περισσότερα στοιχεία και επομένως εικόνα για την κατοχύρωσή μας ή μη;

3. Ο πρώην πρόεδρος λέει ανακρίβειες (ή δεν καταλαβαίνει τι γινόταν) όταν αναφέρει ότι ζητούσα από αυτόν τα απαραίτητα έγγραφα για τις οφειλές του πλοίου, τις οφειλές σε Τράπεζες κλπ. Τα ζητούσα από τους πλοιοκτήτες (αυτοί τα ήξεραν άλλωστε). Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος γι? αυτό, τον οποίο μπορούμε να δώσομε με ένα παράδειγμα: Ζήτησα βεβαίωση οφειλών από αυτούς, ώστε τυχόν ανακρίβεια να επισύρει ποινικές ευθύνες για τον δηλώνοντα από πλευράς τους. Έτσι, ενώ τη μέρα της υπογραφής υπήρχαν απαγορεύσεις απόπλου για 207.000?, αν είχαμε και τη βεβαίωση θα βλέπαμε ότι υπήρχαν κι άλλες οφειλές που ακόμα δεν είχαν εξελιχθεί σε απαγορεύσεις απόπλου, και οι οποίες άρχισαν να εμφανίζονται από τις 26.3 με μορφή χιονοστιβάδας. Είχε λοιπόν σημασία να έχομε τέτοια δήλωση, πλην όμως ο πρώην πρόεδρος δεν αντιλαμβανόταν το διακύβευμα κι ούτε ερμήνευσε σωστά τη αποφυγή των πλοιοκτητών να δώσουν τέτοιο έγγραφο. Εκείνη την περίοδο προείχε η καλή σχέση που είχε αναπτύξει με τον άνθρωπο που στη Γενική Συνέλευση εμφανίστηκε ως εκπρόσωπος των πλοιοκτητών και ο πρώην πρόεδρος τον πρότεινε για επίτιμο πρόεδρο του Συνεταιρισμού, πρόταση που δεν πέρασε λόγω της αντίδρασης μελών του ΔΣ. Η καλή του σχέση αυτή και η εμπιστοσύνη που επεδείκνυε σ? αυτούς, τον οδηγούσε στην υιοθέτηση όλων των απόψεών τους. Έτσι, οι προτάσεις μου απορρίπτονταν, όπως ήδη έχω εκθέσει, από τον έχοντα την επιχειρηματική ευθύνη και δικαίωμα υπογραφής πρώην πρόεδρο. Να γιατί δεν μπήκαν οι ασφαλιστικές δικλείδες που αναφέρει, γιατί ο ίδιος δεν τις άφησε να μπουν αντιπαρερχόμενος τις σχετικές εισηγήσεις μου. Ο δικηγόρος συμβουλεύει και δεν αποφασίζει. Αν αποφάσιζα εγώ, θα είχε περάσει αρκετός καιρός πριν υπογραφεί, κι αν υπογραφόταν, το ναυλοσύμφωνο. Αντίστοιχα ισχύουν και με τη βεβαίωση της Τράπεζας ότι θα άρει την υποθήκη της με την αποπληρωμή του ναυλοσυμφώνου κλπ. Ο πρώην πρόεδρος λοιπόν, κάνει ανέξοδα ευφυολογήματα πάνω σε κάτι που έχει καταλάβει λάθος: Ότι εγω δήθεν από αυτόν, κι όχι από τους πλοιοκτήτες, ζητούσα τα έγγραφα. Σημειώνω εδώ ότι πάντα, στις πωλήσεις πλοίων, το έγγραφο πώλησης (Bill of sale), αναφέρει ότι οι πωλητές εγγυώνται το πλοίο ελεύθερο βαρών, οφειλών πάσης φύσεως, ναυτικών προνομίων κλπ. Πρόκειται λοιπόν για κάτι συνηθισμένο, που είχε εφαρμογή ακόμα περισσότερο εδώ, γιατί το πλοίο δεν το αγόρασε ο Συνεταιρισμός μια κι έξω αλλά είναι κάθε στιγμή έκθετος σε απαιτήσεις κατά των πλοιοκτητών. Έτσι έπρεπε να γνωρίζομε τι εκκρεμότητες είχαν, όμως δε λάβαμε τη συγκεκριμένη δήλωση, που θα μας έβγαζε από πολλούς μπελάδες. Αλλά αν ο πρώην πρόεδρος καταλάβαινε άσχετα πράγματα, δεν είναι να απορεί κανείς πώς φτάσαμε εδώ. Όμως και να ήταν έτσι τα πράγματα, και να ζητούσα από αυτόν τα έγγραφα, δεν έπρεπε να μου επισημάνει ότι τα ζητώ από λάθος μέρος της συναλλαγής; Ότι θα έπρεπε να τα ζητώ από τους πλοιοκτήτες κι όχι από το Συνεταιρισμό; Κι αν όντως εγώ ζητούσα τα έγγραφα από τον πρώην πρόεδρο (που δεν έκαμα βέβαια), δε θα έπρεπε εκείνη τη στιγμή να καταλάβει ότι κάτι δεν κάνω καλά, σε στάδιο προ της υπογραφής, και να με αντικαταστήσει;

4. Η παρουσία μου κατά την υπογραφή και η μη αποχώρησή μου, μπόρεσε να δώσει στο Συνεταιρισμό, παρά το ότι ο πρώην πρόεδρος δεν αντιλαμβανόταν τι συνέβαινε, τη δυνατότητα να παρακρατά το ναύλο σε καθυστερήσεις και να συμψηφίζει ζημιές με ναύλους όταν αυτές οφείλονται σε λόγο που αφορά τον πλοιοκτήτη. Το ότι ο πρώην πρόεδρος δεν εκμεταλλεύτηκε αυτούς τους όρους και δε ζήτησε να συμψηφίσει τη ζημιά του Συνεταιρισμού από την καθυστερημένη παράδοση με οφειλόμενους ναύλους, παραλαμβάνοντας μόνος του ανεπιφύλακτα το πλοίο, είναι κρίσιμο στοιχείο για τη μετέπειτα πορεία του Συνεταιρισμού και την ευόδωση της προσπάθειας που γίνεται. Το ότι δε μετέθεσε την έναρξη του δοσολογίου τουλάχιστο κατά το χρόνο της καθυστέρησης, είναι κι αυτό προς διερεύνηση από το Εποπτικό Συμβούλιο και όχι μόνο. Αλλά αυτά γίνανε αφού είχα αποχωρήσει από τη νομική εκπροσώπηση του Συνεταιρισμού, οπότε και να θέλει ο πρώην πρόεδρος δε μπορεί να μου τα αποδώσει. Ποιος ευθύνεται λοιπόν γι? αυτούς τους χειρισμούς εφόσον έλειπε ο Εγγλέζος; Οι χειρισμοί αυτοί απλά επιβεβαιώνουν ότι από την αρχή λειτουργούσε λάθος ο πρώην πρόεδρος.

5. Η καταγγελία ήταν μια επιλογή, ενώ η άλλη ήταν η προαναφερόμενη, δηλαδή η συνέχιση της ναύλωσης με παρακράτηση/συμψηφισμό των ναύλων. Αυτές τις εναλλακτικές είχα υποδείξει και άλλωστε οι όροι που έβαλα αποσκοπούσαν στη συνέχιση της ναύλωσης με κάλυψη του Συνεταιρισμού, την επιχειρηματική απόφαση θα έπαιρνε ο πρώην πρόεδρος. Δεν έκαμε τίποτα από τα δυό, άφησε απλά να συνεχίζεται η ναύλωση λες και είχαμε παραλάβει το Μάρτιο το πλοίο, πράγμα που τώρα δίδει το δικαίωμα στον πλοιοκτήτη να απαιτεί με εξώδικα τους οφειλόμενους ναύλους.

6. Από τη νομική εκπροσώπηση του Συνεταιρισμού έφυγα μόνος μου, ακριβώς γιατί δε συμφωνούσα με την ακολουθούμενη πορεία του πρώην προέδρου. Δε μου κοινοποιήθηκε κάποια απόφαση του ΔΣ που με παύει. Άλλωστε, με τα περισσότερα μέλη του συνέχισα να έχω στενές επαφές και μετά, και το ίδιο ισχύει και για το Εποπτικό Συμβούλιο, το οποίο με συμβουλευόταν επίσημα καθ? όλο αυτό το χρονικό διάστημα, ενώ συνεργάζομαι πια και πάλι με το νέο προεδρείο. Άλλοι αρνούνταν να παραιτηθούν και αντικαταστάθηκαν τελικά από το ΔΣ.

7. Την επιστολή που έστειλα στα ΜΜΕ του Ρεθύμνου, την έστειλα γιατί ο πρώην πρόεδρος περιφερόταν από ραδιόφωνο σε ραδιόφωνο και με κατηγορούσε για τα ανωτέρω. Αντίστοιχες αναφορές απαξιωτικές προς το πρόσωπό μου και τον επαγγελματισμό μου, έκανε καθ? όλο αυτό το διάστημα και σε πολλά Διοικητικά Συμβούλια, δίχως να μπορώ να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Ζήτησα λοιπόν να μου χορηγηθούν τα σχετικά αποσπάσματα, καθώς έχω έννομο συμφέρον προς τούτο, αλλά δεν έχω λάβει τίποτα. Δεν ξεκίνησα λοιπόν εγώ την αντιπαράθεση, αλλά ο πρώην πρόεδρος που έπρεπε να βρει κάποιον να μεταθέσει τις ευθύνες του.

8. Με αυτά κλείνει και το θέμα αυτό από πλευράς μου. Δε θα ασχοληθώ άλλο με τον πρώην πρόεδρο, αυτή τη στιγμή προέχει να σωθεί η κοινή προσπάθεια, κι εκεί ήδη έχομε επικεντρώσει τις προσπάθειές μας. Μπορεί να σωθεί πράγματι, δύσκολα βέβαια, αλλά δίχως ερασιτεχνισμούς, με μελετημένες, συντονισμένες και καλά οργανωμένες κινήσεις. Η άγνοια κινδύνου και η επιπολαιότητα στη συγκεκριμένη περίπτωση δε συγχωρείται. Γι? αυτό και η συστράτευση όλων μας είναι απολύτως αναγκαία. »

 

 

 

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή