free@agorapress.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας

22860 83756

Τηλεφωνήστε μας

Συνέντευξη του πλοιάρχου του ΕΛΛΗ Τ στο «Καλημέρα Κρήτη»

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Χρόνος Ανάγνωσης: 4 λεπτά

Συνέντευξη του πλοιάρχου του ΕΛΛΗ Τ στο «Καλημέρα Κρήτη»

  • Ο καθ΄ύλην αρμόδιος για τα προβλήματα του λιμανιού Ρεθύμνου μιλά στην «Κρητική ΦΩΝΗ Radio». Και λέμε “καθ΄ύλην αρμόδιος”, διότι πολλές απόψεις ακούγονται τελευταίως σε τοπικά μέσα από “αυτόκλητους ειδήμονες”. Ειδήμων είναι μόνο ο πλοίαρχος του ΕΛΛΗ γιατί το “καπετάνεμα” του πλοίου δεν το κάνει σίγουρα… παρέα με άλλους!!
  • Γιατί δεν έρχονται κρουαζιερόπλοια αλλά και άλλα πλοία, στο Ρέθυμνο και ποία η σχέση με τα ανεκτέλεστα προβλήματα/έργα του λιμανιού αλλά και του Λιμενικού Ταμείου;

Κάντε κλικ και ακούστε το σχετικό ηχητικό βίντεο από την συνέντευξη :

13/9/12

Ο πλοίαρχος του ΕΛΛΗ Τ της Cretan Lines, καπτα-Γιώργης Αρβανίτης παραχώρησε συνέντευξη χθες στο δημοσιογράφο Βασίλη Κασιμάτη, στην εκπομπή “Καλημέρα Κρήτη” του “Κρητική ΦΩΝΗ Radio” – Ραδιοκύματα 102,6 FM, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στο λιμάνι του Ρεθύμνου. Στην ίδια συνέντευξη προκύπτει και ένα άλλο μέγα θέμα: Γιατί δεν προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια το … Ρέθυμνο!

Καταρχήν ο πλοίαρχος του ΕΛΛΗ αποσαφηνίζει το τι σημαίνει απάμμωση (εκβάθυνση της λιμενολεκάνης) και γιατί αυτή καθίσταται σήμερα επιβεβλημένη να γίνει στο λιμάνι του Ρεθύμνου.
Κυρίαρχο σημείο των έργων που πρέπει να γίνουν όπως ο ίδιος (καπτα-Γιώργης) αναφέρει, είναι ο καθαρισμός της «μπούκας» (είσοδος λιμένα). Είναι ένα απλό έργο που όμως έπρεπε να είχε γίνει ήδη, καθώς αυτό αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα των πλοίων της ακτοπλοΐας και όχι μόνο, που εισέρχονται ή προσπαθούν να προσεγγίσουν στο Ρεθυμνιώτικο λιμάνι.

Χαρακτηριστικά και επί παραδείγματι, ο κος Αρβανίτης σχολιάζει την προσωπική του εμπειρία από την άκαρπη προσπάθεια προσέγγισης ενός κρουαζιερόπλοιου στο Ρέθυμνο. Το εν λόγω πλοίο (που ακούγεται στο σχετικό ηχητικό ντοκουμέντο) δεν κατάφερε να «μπει» στο λιμάνι με αποτέλεσμα να μεταφέρει τους τουρίστες του και να τους αποβιβάσει στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Επίσης στην ίδια συνέντευξη ακούγεται ο πλοίαρχος του ΕΛΛΗ Τ να κάνει λόγο και για το πλοίο «Πελαγίτης» που ενώ ξεκίνησε να κάνει δρομολόγια στο λιμάνι του Ρεθύμνου, έπειτα από 2 προβληματικούς κατάπλους, αποφασίστηκε (για τους ίδιους λόγους) να «ακυρώσει» το Ρέθυμνο και εδώ και τόσους μήνες πλέον «πιάνει» Χανιά!

Όλα αυτά αποτελούν σημείο αναφοράς τόσο για το οικείο Λιμενικό ταμείο αλλά και την ίδια την Δημοτική Αρχή Ρεθύμνου, αφού τα οικονομικά οφέλη προς την τοπική κοινωνία (εντοπιότητα) και που θα απέρρεαν από την άφιξη κρουαζιεροπλοίων και άλλων πλοίων στο Ρέθυμνο, σήμερα χάνονται, επειδή απλά και μόνο δεν υλοποιείται ο καθαρισμός της «μπούκας» του λιμανιού, έργο που σε κόστος είναι αρκετά χαμηλό και ειδικότερα σε σχέση με τα διαφυγόντα κέρδη του νομού Ρεθύμνης.
Καθίσταται σαφές ότι, όταν άλλοι τουριστικοί προορισμοί όπως τα Χανιά το Ηράκλειο, η Σαντορίνη, κλπ, σφάζονται για ολίγα κομμάτια της «κρουαζιεράδικης» πίτας, το Ρέθυμνο δείχνει να απαξιώνει επιδεικτικά τα τουριστικά αυτά (μεγάλα) έσοδα!

Αξιοσημείωτο  όμως παραμένει το γεγονός (και που προκύπτει από την συνέντευξη) ότι ενώ το ΕΛΛΗ Τ παρέχει σήμερα τα γνωστά ύψιστα οφέλη στην Ρεθυμνιώτικη κοινωνία, οι τοπικοί φορείς αντιμετωπίζουν το βεβαιωμένο πρόβλημα με ρυθμούς ολιγωρίας για την εξυπηρέτηση του Ρεθυμνιώτικου πλοίου.

Χαρακτηριστικό … η αναφορά του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ. Μίνωα Αλεφαντινού, ο οποίος σε άλλη ραδιοφωνική εκπομπή αναφέρει ότι περιμένει τα «λιμανιάτικα» έσοδα του ΕΛΛΗ Τ για να προχωρήσει στο έργο καθαρισμού, τουλάχιστον της μπούκας και μεγάλου μέρους της λιμενολεκάνης.

Ενημερώνουμε ότι όταν ο πελάτης πάει σε ένα εστιατόριο να δειπνήσει, πρώτα γευματίζει και έπειτα πληρώνει.
Κανείς εστιάτορας δεν λέει: «Πλήρωσέ με να πάω να αγοράσω κρέας, για να σε ταΐσω? έπειτα». Και το ΕΛΛΗ Τ είναι … πελάτης!!
Και μάλιστα … διακεκριμένος «πελάτης» για το νομό Ρεθύμνου!

Πάντως αν το ΕΛΛΗ Τ παρουσιάσει πρόβλημα από την οριακό βάθος της λιμενολεκάνης (και που σε κάπια σημεία είναι “αβαθές”) και δημιουργηθεί τεχνικό ρπόβλημα τόσο στο πλοίο ΕΛΛΗ Τ όσο και στα δρομολόγια προς Πειραιά, την ευθύνη θα την έχει το Λιμενικό Ταμείο. Και τότε οι κοινωνικές ζημίες αλλά και οι αποζημιώσεις θα είναι υπερ-πολλαπλάσιες του σημερινού κόστους “καθαρισμού της μπούκας”.

Και στο Facebook:

Περισσότερες Δημοσιεύσεις

Κύλιση στην κορυφή