ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ “HARRODS” ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ
Στο πλαίσιο προβολής του ελληνικού Τουρισμού στο εξωτερικό, το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης υλοποίησε το μήνα Φεβρουάριο την πρώτη καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό στο βρετανικό πολυκατάστημα Harrods.
Ο τίτλος της καμπάνιας “GreeceatHarrods“ περιελάμβανε τη διανομή του περιοδικού “Greece09″, στο οποίο γινόταν αναφορά και στο Νομό Ρεθύμνου με πληροφοριακό και φωτογραφικό υλικό, σε όλους τους επισκέπτες του πολυκαταστήματος.
Αναλυτικότερα τα μέρη της καμπάνιας αποτελούνταν:
- Διακόσμηση 10 βιτρινών του Harrods με την διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ
- Γραφείο πληροφοριών και διάθεσης διαφημιστικού υλικού και περιοδικών Greece 09 στην είσοδο των ανελκυστήρων του 1ου ορόφου.
- Διοργάνωση εκδήλωσης “VIP EVENT” για δημοσιογράφους και παράγοντες του τουριστικού κλάδου στο Georgian Restaurant στις 9 Φεβρουαρίου παρουσία του Υπουργού Τουρισμού κου Κώστα Μαρκόπουλου και ιδιοκτήτη του Harrods Al Fayed
- Διανομή του περιοδικού Greece 09 σε αποφασίζοντα στελέχη
- Ντύσιμο όλων των ανελκυστήρων του 1ου ορόφου με αφίσες
- Τοποθέτηση 19 αφισών κατά μήκος της κυλιόμενης σκάλας 1ου, 2ου, 3ου, 4ου, και 5ου ορόφου.
- Προβολή του τηλεοπτικού σποτ του ΕΟΤ σε πλάσμα οθόνες και projector
- Καταχώρηση στο περιοδικό “THE HARRODS MAGAZINE”
- Διαφήμιση στον οδηγό του πολυκαταστήματος “STORE GUIDE”
- Διαφήμιση σε όλες τις αποδείξεις που εκδόθηκαν τον μήνα Φεβρουάριο
- Ελληνικό μενού a la cart στο Georgian Restaurant από τους Σεφ των Harrods
- Έκθεση Poster Art του ΕΟΤ στον χώρο εισόδου του Georgian Restaurant
Σημειώνεται ότι το πολυκατάστημα “Harrods” είναι ένα από τα διασημότερα πολυκαταστήματα του κόσμου. Φιλοξενεί πάνω από 330 καταστήματα στους επτά ορόφους του. Καταλαμβάνει έκταση 365.760 τετραγωνικών μέτρων μέσα από τα οποία παρουσιάζονται οι πιο επώνυμες μάρκες του κόσμου και οι μεγαλύτεροι διεθνείς οίκοι ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων, αξεσουάρ, είδη σπιτιού, κτλ. Διαθέτει τα μεγαλύτερα food halls στον κόσμο και τα μεγαλύτερα γυναικεία σαλόνια ομορφιάς της Ευρώπης.